Zwolennikom oryginalnych syren, wstęp wzbroniony.

Awatar użytkownika
Jarecki
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 516
Rejestracja: 2008-09-07, 00:09
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: Jarecki »

Ale po co?! :zdziwko Można prościej. Mazda MX3 i jej najmniejszy V6 1.6 lub 2.0 z większych modeli. Czysta radośc z jazdy.
Ku drugiej młodości czyli reNOWAcja 105L 1979'
http://syrena.nekla.pl/forum/viewtopic.php?t=9245
Bumer
Posty: 7
Rejestracja: 2010-11-24, 14:20
Lokalizacja: Prabuty

Post autor: Bumer »

Od czego dobrales te fele
Awatar użytkownika
Żuczek
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 1411
Rejestracja: 2009-10-31, 15:53
Lokalizacja: KRK/DUB/WWA/MUN

Post autor: Żuczek »

ale to nie dwu suwy...? a do syrenki tylko 2suw
syrena 1.0pyr pyr
polonez 2.0Turbo
Tarpan 2.9 v6 4x4
wigry 2
http://www.muzeumratownictwa.pl/
Awatar użytkownika
ToMuŚ
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 475
Rejestracja: 2009-04-14, 19:02
Lokalizacja: Zamość/Rzeszów

Post autor: ToMuŚ »

Jarecki pisze: Mazda MX3 i jej najmniejszy V6 1.6 lub 2.0 z większych modeli. Czysta radośc z jazdy.
toć to nie dwusów :P :P :P
...coś trzeba w życiu robić...
Awatar użytkownika
2TP
-#Junior
-#Junior
Posty: 146
Rejestracja: 2010-12-13, 22:05
Lokalizacja: 52°07'N; 17°07'E

Post autor: 2TP »

Jestem tu nowy, więc kłaniam się elegancko i witam :)
Co do dwusuwowego V6 - była taka konstrukcja w Auto Union F102, miało toto pojemność 1280 ccm i moc około 83 KM. Krótka seria, większość F102 miała klasyczny dwusuwowy silnik R3. Niestety nigdy na żywo tego silnika nie widziałem oraz - czego bardziej żałuję - nie słyszałem. To musiał być ogień :]
Awatar użytkownika
Jarecki
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 516
Rejestracja: 2008-09-07, 00:09
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: Jarecki »

ToMuŚ019 pisze:
Jarecki pisze: Mazda MX3 i jej najmniejszy V6 1.6 lub 2.0 z większych modeli. Czysta radośc z jazdy.
toć to nie dwusów :P :P :P
Ale jaki przeciąg! :grinser
Zna może ktoś temat współczesnych dwusuwów z Australii produkowanych jeszcze niedawno, lub jeszcze?
Ku drugiej młodości czyli reNOWAcja 105L 1979'
http://syrena.nekla.pl/forum/viewtopic.php?t=9245
Awatar użytkownika
krzemien323
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 431
Rejestracja: 2009-01-27, 20:51
Lokalizacja: Ostrowiec Św.

Post autor: krzemien323 »

Bumer pisze:Od czego dobrales te fele
pasuje każda felga z Suzuki Vitara, Samurai
Obrazy samochodów na zamówienie.
Bumer
Posty: 7
Rejestracja: 2010-11-24, 14:20
Lokalizacja: Prabuty

Post autor: Bumer »

Dzieki moze bym sobie sprawil takie fele do mojej R20 takie fele 16 na wiosne postaram sie pzdr :piwo:
Awatar użytkownika
CZESIO1958
-#Stara Gwardia
-#Stara Gwardia
Posty: 4292
Rejestracja: 2009-06-07, 19:20
Lokalizacja: Mysłowice

Post autor: CZESIO1958 »

Taki wtręt Saab miał prototyp (z epoki dwósówow ) z dwoma silnikami w poprzek :helm
Były ustawione do siebie kolami zamachowymi i przez przekladnie katowa pędzily jedna skrzynię biegów :devil3
Czyli co to było ??
R6 czy jednak dwa silniki ?/
motomania na luzie
Awatar użytkownika
ToMuŚ
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 475
Rejestracja: 2009-04-14, 19:02
Lokalizacja: Zamość/Rzeszów

Post autor: ToMuŚ »

ja bym to nazwał H6 :P
...coś trzeba w życiu robić...
Awatar użytkownika
Franki
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 798
Rejestracja: 2005-01-21, 22:08
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: Franki »

Heh to tak dewagując, pamiętam oglądałem kiedyś jakiś program typu american hotrod czy cóś tam i goście robili taką konstrukcję że spinali dwie rzędówki w jedną, łączone były zwyczajnie dwa oddzielne silniki po przez ciekawe sprzęgło, dwie zębatki blisko siebie a na nich łańcuch jak do rozrządu w fiaciorze... ciekawa opcja, fakt że nie ma to racji bytu w syrenie, no bo kto będzie rzezał wydłużanie maski o połowę jeszcze do przodu, także w grę wchodzi jedynie V-ka. Jak ma to być V-ka 2T no to biorąc pod uwagę konstrukcję oryginalnego silnika w grę wchodzi tylko sprzęgnięcie dwóch... pytanie tylko jak... wieńcami koła zamachowego, wtedy jeden pracuje na lewych obrotach, ale to akurat nie problem dla tego silnika (sam tak w mojej raz odpaliłem jak miałem defekt skrzyni i chodził o dziwo poprawnie poza tym że wsteczny jechał do przodu :P) ewentualnie łańcuch na wieńcach, co z kolei wydaje się rozwiązaniem nieco słabym no i hałas będzie jak cholera... jednakże uogólniając to konia z rzędem temu co upchnie pod (bądź co bądź przepastną) maską syreny dwa silniki tak żeby choć jeden był sprzęgnięty ze skrzynią i ją napędzał, pomijam już rozwiązania osprzętu bo to akurat już zdolny wizjoner/spawacz/magik by sobie poradził... fakt... miny ludzi na wieść o dwusuwowym V6 w syrenie - bezcenne, ale obawiam się że realną wizją może być jedynie zwykły rzędowy cwaitakt od warczyburga ew. jak ktoś dorwie od saaba i tutaj zdaje się że można nawet sporo akcesorii tuningowych dostać i zrobić małego potworka... pytanie tylko: siekierka czy kijek... chyba lepiej jednak naprawdę dobrze zadbać o silnik oryginalny, bo ja to wiem że się da tak żeby i chlipał przyzwoicie i umiał pokazać że to nie tak do końca jest zawalidroga... heh btw. najbardziej mnie bawiło gdy stojąc na światłach pierwszy obserwowałem w lusterku jak uciekali na drugi pas mimo że ja byłem jeden a na drugim już kilku, no bo to syrena, a na zielone syrena wystrzeliwała pierwsza, ciekawe tylko jakie tamci mieli miny :P jest mixol... jest impreza... :P
bende-niebende-bende-bende-niebende-bende
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Awatar użytkownika
Żuczek
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 1411
Rejestracja: 2009-10-31, 15:53
Lokalizacja: KRK/DUB/WWA/MUN

Post autor: Żuczek »

ooo Franki - dobrze wiem o czym mowisz..

raz ja stalem na prawym pasie moim polonezem a na lewym moj znajomy duzym fiatem.. pierwsi na swiatlach.. i widzielismy w lusterkach ze ludzie niewiedza co robic.. czy przypadkiem nie ustawic sie na chodniku.. - a tu wielkie zdziwienie bo z kolega postanowilismy pokazac ze to nie do konca tak jest..:) a ze we fiacie siedzi 2.0 dohc fiata a u mnie w polonezie toż samo z turbinką - to na nastepnych swiatlach mimo iz kolega zjechal zamnie na prawy bo lewy byl zajety.. przez chyba lanosa czy leganze - to i tak wiekrzosc aut stanela za nami na prawym... tych co byla wczesniej...:) :helm ale juz niedalismy tak w palnik.. pojechalismy spokojnie.. co nieznaczy slamazarnie.:)

a jak jade syrenka.. to faktycznie ludzie niechca stawac za mna na swiatlach.. z tym ze mojato nie jest suprer rakieta.. ale do dwujki ide ruwno z kazdym..;p :fire

najwiecej jednak zaskoczonych w cudzyslowie oczywiscie min widze za soba jak jade mietkiem.. bo w tedy znow sytuacjia jest na odwrut.. a ja ze lubie nim jezdzic wyrelaksowany to... poprostu munie cisne i daje sobie ucho umyc ze syrenka si eszybciej ze swiatlel zbieram. :piwo ( tzn ruszam odrazu zeby niebylo ale nie gniote mu - po miescie)

co niezmienia faktu ze chcialbym zrobic cos takiego jak wlasnie ... r6 we syrenie - moze byc r5 moze s15 i s 31 by ze soba wspolpracowaly a bylo by krucej..:) ? moze dalo bysi polaczyc jakos bezposrednio waly korbowe..? za pomoca np jakiegos łacznika rurkowego? kolo zamachowe wystarczylo by mysle jedno..przy skrzyni.. hmm?
syrena 1.0pyr pyr
polonez 2.0Turbo
Tarpan 2.9 v6 4x4
wigry 2
http://www.muzeumratownictwa.pl/
Awatar użytkownika
Mateusz
-#Weteran
-#Weteran
Posty: 2377
Rejestracja: 2005-11-21, 10:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Mateusz »

Żuczek pisze: moze dalo bysi polaczyc jakos bezposrednio waly korbowe..? za pomoca np jakiegos łacznika rurkowego?
Najlepiej na poxipol!
Wszyscy rozmyślają nad robieniem cudów z tym motorem, a pewnie malokto ma dobrze zlożone seryjne s31...
Awatar użytkownika
Żuczek
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 1411
Rejestracja: 2009-10-31, 15:53
Lokalizacja: KRK/DUB/WWA/MUN

Post autor: Żuczek »

ojtam - ja lubie robic cos poto tylko zeby robic..:) wcale nimusi jezdzic lepiej.. :devil3
syrena 1.0pyr pyr
polonez 2.0Turbo
Tarpan 2.9 v6 4x4
wigry 2
http://www.muzeumratownictwa.pl/
Awatar użytkownika
syreniarz1992
-#Weteran
-#Weteran
Posty: 2631
Rejestracja: 2005-01-24, 16:21
Lokalizacja: Kraków

Post autor: syreniarz1992 »

No to w końcu poznałem Twój fenomen :grinser
ODPOWIEDZ