Pompka paliwa nowy typ.

(silnik, skrzynia)
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
emski
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 420
Rejestracja: 2007-01-04, 00:03
Lokalizacja: Budzów/Wrocław

Pompka paliwa nowy typ.

Post autor: emski »

Witam.

Mam takie oto pytanie do starych praktyków. W pompie paliwa nowego typu są dwie membrany połączone ze sobą śrubą i przełożone wkładką z plastiku. Stare membrany są jedna zielona a druga czerwona. Po rozebraniu okazuję się że są one dość twarde i mają fakturę podobną do starej ceraty.
Kupiłem nowe membrany (zestaw naprawczy pompy) i wyglądają one nieco inaczej.
Obie są jednakowego koloru (brązowe) i są dużo miększe i cieńsze.

Jak uważacie jak to się będzie sprawowało? Ktoś ma może jakieś doświadczenia? Z czego wynika różnica kolorów (jak oglądałem pompki to każda ma praktycznie zieloną i czerwoną)? Czy te nowe membrany się sprawują czy lepiej ich nie zakładać?

Pozdrawiam.
Michał

[ Dodano: 2010-03-22, 21:46 ]
Witam jeszcze raz.

Widzę że dosłownie kilka minut po moim poście pojawił się też post odnośnie pompy:) Proszę Admina o połączenia postów, żeby nie śmiecić.

BTW. Tak sobie patrze na fotki po necie i pompa typu fiatowskiego ma na zdjęciach jedną membranę. To dlaczego u mnie są dwie ??? Czyżby to jakieś połączenia dwóch róznych pomp? Pompa wygląda na nową ...

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
taeda
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 1249
Rejestracja: 2005-12-17, 12:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: taeda »

Ja nie mam w tym specjalnego doświadczenia (wbrew pozorom) ale kolory tych gumek czy cerat czy jak to nazwać były--podobno specjalnie takie żeby jeden kolor szedł zawsze do silnika gdzie są syfy i gorąco i olej szkodliwy (nie pamiętam który kolor w jaką stronę........). Oczywiście ten temat ma sens gdy kupujemy same membrany (do czterosuwa) i przepinamy je na miejsce starych . Jeśli kupujemy komplet ==szpindel popychacz wraz z gumami--to juz w fabryce właściwy kolor jest po właściwej stronie /kurde chyba czerwona szła na zewnątrz....trzeba by sprawdzic na maluchowskiej pompie/.
Nieważne. :-))
Stare membrany zawsze robią się twarde jak stara cerata. Nowe ze sklepu są miękkie a po kilku tygodniach od benzyny robią się sztywne--tak ma być.
W pompie starego typu oba liście membrany były czarne i problem nie istniał. Wydaje mi się że ten problem jest istotny w czterosuwie (jaką stroną idzie do silnika) a w dwusuwie to nie ! Ponieważ produkcja membran typ fiatowski zasila też Syreny w nowych pompach, no to robią dwukolorowe i dla Syren choć to nieważne jest .
Awatar użytkownika
Gieroy
-#Weteran
-#Weteran
Posty: 1845
Rejestracja: 2005-12-24, 21:53
Lokalizacja: W-wa

Post autor: Gieroy »

Wyglada na to ze zielone idzie od silnika.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
"Samochody Syrena nie są na pewno pojazdami na wskroś nowoczesnymi" mgr inż. Z. Glinka
Awatar użytkownika
Jack
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 871
Rejestracja: 2005-07-02, 21:03
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Jack »

ta podkładke plastikowa to wez wywal,,, po prostu ucinasz ten trzepien co jest w zestawie naprawczym i tyle ,,, mozesz dać jakś podkladke zeby ta sprezynka sie dobrze na tym trzymała kolor nie ma znaczenia raczej,,,, ja zakładam jak leci,,, te nowe membrany sa miekkie dlatego zaloz 2 naraz
ODPOWIEDZ