SILNIK STANĄŁ
kiedyś wulkanizator nie dokręcił mi śrub w przedim kole. Po kilku kilometrach otwory w feldze były rozbite na tyle, że felga już się nie nadawała do niczego
Ku drugiej młodości czyli reNOWAcja 105L 1979'
http://syrena.nekla.pl/forum/viewtopic.php?t=9245
http://syrena.nekla.pl/forum/viewtopic.php?t=9245
to mój rekord jest skromny, 135km/h za grande punto, w której jechał kursant z instruktorem i instruktor za punkt honoru obrał sobie nie dopuszczenie do wyprzedzenia przez syrene sierpień 2009 ok 5tyś km od wymiany pierścieni, na podwójnym oleju, szła jak burza po tym sprincie az mi sie linka od licznika przy skrzyni odkręciła
...coś trzeba w życiu robić...
Koniecznie smarować i nie skąpo...tylko po całej powierzchni. Hermetic jest ok. Może by też silikon czarny K2 właśnie do silników. To nie jest formuła 1! tu jest pasowanie pi razy drzwi.
Robota musi być wykonana dobrze, a nie źle!
http://odrdzewiacz.fora.pl/
Forum ODRDZEWIACZ pojazdy zabytkowe- rzemiosło, fotoporadniki, techniki renowacji,odnawianie krok po kroku, remonty, technologie www.facebook.com/ForumOdrdzewiacz
http://odrdzewiacz.fora.pl/
Forum ODRDZEWIACZ pojazdy zabytkowe- rzemiosło, fotoporadniki, techniki renowacji,odnawianie krok po kroku, remonty, technologie www.facebook.com/ForumOdrdzewiacz
I tak się dostanie... no nie lej litrami tylko żeby była ładna warstewka. Hermetic mu nie zaszodzi... poprostu daj mu wyschnąc.
P.S.
Gdzieś wyżej było że komuś koła odleciały- to się zdarza i trzeba pilnować jednej rzeczy- nakrętek kół. Dlaczego? bo po wielokrotnym przykręcaniu ich powierzchnia która dociska felgę "zaostrza się" i wyciąga- polecam wszystkim syreniarzom pójście do garażu i spilnikowanie nakrętek (to czerwone). Będzie mniejszy stres- a większy docisk felgi do piasty! Podaje ilustrację:
Jak czytam ile Wy tymi syrenami jeździcie (zaraz będzie 160...180...) to radzę zadbać bardziej o podwozie i hamulce niż o silnik... wyjdzie na zdrowie.
P.S.
Gdzieś wyżej było że komuś koła odleciały- to się zdarza i trzeba pilnować jednej rzeczy- nakrętek kół. Dlaczego? bo po wielokrotnym przykręcaniu ich powierzchnia która dociska felgę "zaostrza się" i wyciąga- polecam wszystkim syreniarzom pójście do garażu i spilnikowanie nakrętek (to czerwone). Będzie mniejszy stres- a większy docisk felgi do piasty! Podaje ilustrację:
Jak czytam ile Wy tymi syrenami jeździcie (zaraz będzie 160...180...) to radzę zadbać bardziej o podwozie i hamulce niż o silnik... wyjdzie na zdrowie.
Robota musi być wykonana dobrze, a nie źle!
http://odrdzewiacz.fora.pl/
Forum ODRDZEWIACZ pojazdy zabytkowe- rzemiosło, fotoporadniki, techniki renowacji,odnawianie krok po kroku, remonty, technologie www.facebook.com/ForumOdrdzewiacz
http://odrdzewiacz.fora.pl/
Forum ODRDZEWIACZ pojazdy zabytkowe- rzemiosło, fotoporadniki, techniki renowacji,odnawianie krok po kroku, remonty, technologie www.facebook.com/ForumOdrdzewiacz
Nysavan to bardzo dobre forum:) Głupot nie piszą!
Robota musi być wykonana dobrze, a nie źle!
http://odrdzewiacz.fora.pl/
Forum ODRDZEWIACZ pojazdy zabytkowe- rzemiosło, fotoporadniki, techniki renowacji,odnawianie krok po kroku, remonty, technologie www.facebook.com/ForumOdrdzewiacz
http://odrdzewiacz.fora.pl/
Forum ODRDZEWIACZ pojazdy zabytkowe- rzemiosło, fotoporadniki, techniki renowacji,odnawianie krok po kroku, remonty, technologie www.facebook.com/ForumOdrdzewiacz