przegrzany silnik
Pamiętaj żeby dać gaz w podłogę.
Robota musi być wykonana dobrze, a nie źle!
http://odrdzewiacz.fora.pl/
Forum ODRDZEWIACZ pojazdy zabytkowe- rzemiosło, fotoporadniki, techniki renowacji,odnawianie krok po kroku, remonty, technologie www.facebook.com/ForumOdrdzewiacz
http://odrdzewiacz.fora.pl/
Forum ODRDZEWIACZ pojazdy zabytkowe- rzemiosło, fotoporadniki, techniki renowacji,odnawianie krok po kroku, remonty, technologie www.facebook.com/ForumOdrdzewiacz
dzięki wszystkim za pomoc
dzisiaj kupiłem nowy ciśnieniomierz i wyszło na nim że wszystkie mają 6,5bara
zaleję cylindry naftą albo luxem na kilka dni, i muszę coś zrobić z głowicą
a jakie ciśnienie jest u was?
tak jak taeda pisał na wysokich obrotach woda z wężyka od pompy robi wir w chłodnicy
dzisiaj kupiłem nowy ciśnieniomierz i wyszło na nim że wszystkie mają 6,5bara
zaleję cylindry naftą albo luxem na kilka dni, i muszę coś zrobić z głowicą
a jakie ciśnienie jest u was?
tak jak taeda pisał na wysokich obrotach woda z wężyka od pompy robi wir w chłodnicy
Syrena 105B '81
Warszawa 201 '61
Warszawa 201 '61
No to se pomarudzę......
Czyli cisnienie jest OK (u ludzi to tak zwykle jest ==6.5 atm , a ja jeździłem na 5.5 , a znałem człowieka który miał 7 atm...))))) (
No wiec co? Po prostu się zagrzała skarpeta. pytanie tylko dlaczego......NO i pytanie co to za dźwięki idą z pompy/ Może to ściął się wirnik i czasem idzie a czasem stoi/.
Rozbieranie pompy to Sodomia jest . Ja bym ją zdjął, i próbował jakoś dostać się drucikiem do wirnika żeby zobaczyć czy on mocno siedzi na swym wieloklinie. Jeśłi pompa daje wir wody i nie kapie dużo--to jest dobra i po cholerę rozbierać ?
Natomiast co do tego że silnik idzie kiepsko, to :
1----syrena tak ma ,że po jakimś wydarzeniu idzie inaczej i się na nowo jakby układa.
2----po walnięciu uszczelki PRAWDOPODOBNIE świece dały dupy !!! One pracują, ale ich izolatory po przegrzaniu już nie są te co powinny być i mają upływy prądu----stąd iskra gorsza o 50 %.
Nalej tego mixolu, pokręć wałem, odpal na starych świecach(wypalanie syfu), teraz zgaś i daj nowe swiece i zobacz jak idzie. Możesz przeczyscić też przerywacze bo po takiej jeździe to są troche okopcone pewnie i też dają słabszą iskrę.
Nie rozbieraj silnika. Po wymianie świec powinno wrócić do normy,,,,no chyba że gdzieś pierścien stoi, ale przy 6,5 atm to raczej chyba nie.........
Pompę obserwować, ręką macać chłodnicę, jeździc 60/g przez 2 tygodnie i potem się martw o poważne sprawy a teraz nie.
PS. dlaczego się przegrzała uszczelka ? Może wlot powietrza masz ustawiony na zimę ? (ten wąs wciągający powietrze stoi w kier. głowicy...?)
A może w zbiorniku przez zimę ustał sie olej i odwarstwił się od benzyny==mieszanka zrobiła się uboga......../ kurewski Mixol tak potrafi nieraz/---przemyśl to.
Czyli cisnienie jest OK (u ludzi to tak zwykle jest ==6.5 atm , a ja jeździłem na 5.5 , a znałem człowieka który miał 7 atm...))))) (
No wiec co? Po prostu się zagrzała skarpeta. pytanie tylko dlaczego......NO i pytanie co to za dźwięki idą z pompy/ Może to ściął się wirnik i czasem idzie a czasem stoi/.
Rozbieranie pompy to Sodomia jest . Ja bym ją zdjął, i próbował jakoś dostać się drucikiem do wirnika żeby zobaczyć czy on mocno siedzi na swym wieloklinie. Jeśłi pompa daje wir wody i nie kapie dużo--to jest dobra i po cholerę rozbierać ?
Natomiast co do tego że silnik idzie kiepsko, to :
1----syrena tak ma ,że po jakimś wydarzeniu idzie inaczej i się na nowo jakby układa.
2----po walnięciu uszczelki PRAWDOPODOBNIE świece dały dupy !!! One pracują, ale ich izolatory po przegrzaniu już nie są te co powinny być i mają upływy prądu----stąd iskra gorsza o 50 %.
Nalej tego mixolu, pokręć wałem, odpal na starych świecach(wypalanie syfu), teraz zgaś i daj nowe swiece i zobacz jak idzie. Możesz przeczyscić też przerywacze bo po takiej jeździe to są troche okopcone pewnie i też dają słabszą iskrę.
Nie rozbieraj silnika. Po wymianie świec powinno wrócić do normy,,,,no chyba że gdzieś pierścien stoi, ale przy 6,5 atm to raczej chyba nie.........
Pompę obserwować, ręką macać chłodnicę, jeździc 60/g przez 2 tygodnie i potem się martw o poważne sprawy a teraz nie.
PS. dlaczego się przegrzała uszczelka ? Może wlot powietrza masz ustawiony na zimę ? (ten wąs wciągający powietrze stoi w kier. głowicy...?)
A może w zbiorniku przez zimę ustał sie olej i odwarstwił się od benzyny==mieszanka zrobiła się uboga......../ kurewski Mixol tak potrafi nieraz/---przemyśl to.