strzela z wydechu

(silnik, skrzynia)
Awatar użytkownika
jacekg6
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 310
Rejestracja: 2007-04-03, 16:23
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Post autor: jacekg6 »

Popieram przedmowcow.
Z tym ze najpierw swiece wymienic - bo to szybciej i latwiej, sprawdzic jak chodzi a potem zaplon oczywiscie - OBOWIAZKOWO.
Powodzenia. :???:
Awatar użytkownika
Jack
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 871
Rejestracja: 2005-07-02, 21:03
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Jack »

jak ktos zapłonu nie ustawi na czujnik tylko na srubokret to i swiece ze zlota za 100$ nie pomogą :P na iskrach jezdzi sie bez problemu bez wzgledu czy sa czarne czy chromy
Awatar użytkownika
PONY007
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 1275
Rejestracja: 2008-04-06, 12:20
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: PONY007 »

http://syrena.nekla.pl/forum/viewtopic.php?t=8744

Wcale nie trudno bo zrobić. Ale na szybko, z korka od szampana też się da...
Robota musi być wykonana dobrze, a nie źle!
http://odrdzewiacz.fora.pl/
Forum ODRDZEWIACZ pojazdy zabytkowe- rzemiosło, fotoporadniki, techniki renowacji,odnawianie krok po kroku, remonty, technologie www.facebook.com/ForumOdrdzewiacz
Awatar użytkownika
jacekg6
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 310
Rejestracja: 2007-04-03, 16:23
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Post autor: jacekg6 »

Jack pisze:jak ktos zapłonu nie ustawi na czujnik tylko na srubokret to i swiece ze zlota za 100$ nie pomogą
To wlasnie napisalem. Z tym ze trzeba eliminowac potencjalne usterki zaczynajac ZAWSZE od rzeczy najprostszych.
Ustawienie czy sprawdzenie zaplonu jest jak najbardziej porzadana czynoscia i nie sposob tego nie docenic bo zaplon ma ogromny wplyw na prace silnika. Jednak nawet nie zauwazymy poprawy po ustawieniu zaplonu jesli jedna swieca ma przebicie, gaznik zly poziom paliwa a przepona od pompy paliwa dziurke przez ktora dostaje sie lewe paliwo do skrzyni korbowej.
Jednak zaczecie akcji od zaplonu nie jest w takich przypadkach nigdy bledem - co nie przeszkadza wkrecic nowych swiec tuz przed zwlaszcza ze jak Kolega wspomnial swiece ma prawie nowe wiec sa tez bardzo podejrzane.
O ustawianiu zaplonu i o wykonaniu czujnika ze swiecy pisalem juz w innym temacie dosc dokladnie.
Awatar użytkownika
Żuczek
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 1411
Rejestracja: 2009-10-31, 15:53
Lokalizacja: KRK/DUB/WWA/MUN

Post autor: Żuczek »

i świece ze złota pomogły..

po wymianie dwych świec z 2 i 3go. auto smiga jak dawniej. i niestrzela. niestety znow załozylem iskry. bo niemialem innych pod reka. a pilnie potzebowalem ( bo syrenka to jednak naj mniej awaryjne auto..i jako jedyne wyjechalo dzis odemnie z podworka.;) no jeszce plusik wyjechal ale moja kobieta go podprowadzila..;) moj polonez niema chwilowo rozrusznika a mercedes nieprzebrnąl przes sniegi..;) - dobra syrenka ) - ciekaw jestem ile tym razem przejade na tych swiecach. ostatnio zrobilem po okolo hmm 70km. i szlak trafil je. a wczesniej ze 200. w kazdym razie narazi eladnie pracuje na nowych świecach.. ale musz eposzukac na zapas innych innej marki..moż ebeda leprze. (jak juz czytalem w innych postach.
syrena 1.0pyr pyr
polonez 2.0Turbo
Tarpan 2.9 v6 4x4
wigry 2
http://www.muzeumratownictwa.pl/
Awatar użytkownika
syreniarz1992
-#Weteran
-#Weteran
Posty: 2631
Rejestracja: 2005-01-24, 16:21
Lokalizacja: Kraków

Post autor: syreniarz1992 »

to je czyść. Widać masz gaźnik do regulacji, jak Ci świece zarzuca.
Awatar użytkownika
Żuczek
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 1411
Rejestracja: 2009-10-31, 15:53
Lokalizacja: KRK/DUB/WWA/MUN

Post autor: Żuczek »

włąsnei oto chodzi ze je czyszcze.. ale nawet jak wyczyszcze to i taj nie chce na nie palic.
syrena 1.0pyr pyr
polonez 2.0Turbo
Tarpan 2.9 v6 4x4
wigry 2
http://www.muzeumratownictwa.pl/
Awatar użytkownika
jacekg6
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 310
Rejestracja: 2007-04-03, 16:23
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Post autor: jacekg6 »

A nie mowilem? :faja
ODPOWIEDZ