jak opóźnic zapłon na 1szym
jak opóźnic zapłon na 1szym
a zeby opoznic nieco zaplon nalezy prtzerwe na młoteczku zwiękrzyc czy zmiejszyc.? potrzebuje opoznic zaplon hmm o okolo 1 centymetr tłoka. tzn wiecie oco mi chodzi. na 1szym cyl zaplon pojawia mi sie o okolo 1cm zawczesnie podczas ruchu tłoka
Zapłonu nie opóźniasz przerwą styków! Masz tam dwie regulacje. Najpierw ustawiasz przerwę, a potem obracasz całą płytkę w lewo lub prawo
Trzy cylindry, dwa takty, jeden samochód!
Dwa suwy w miniaturzef
Dwa suwy w miniaturzef
kup sobie ksiazke o sarnie i poczytaj !!!! bo pytania zadajesz takie ze żal odpowiadac ,,,, swieta ida wiec troche czasu sie znajdzieŻuczek pisze:czyli zeby deczko opoznic zapłon na pierwszym trzeba..?
trzeba zmniejszyc przerwe ale to macius z klanu nawet wie:) a w ksiazkach o sarnie w dziale zaplon lub tabeli z usterkami jest to jasno napisane ,,, zeby cos naprawic trzeba miec chociaz jakies podstawy
- jaki k***a 1cm ???? nie nie wiem o co chodzi :)chyba mm mialo byc ,,, jak to obliczyles ??? bo nie wierze ze umiesz sprawdzac to magiczna i tajmnicza metoda czujnika zegarowego i zarowkiŻuczek pisze: 1cm
[ Dodano: 2009-12-03, 22:45 ]
no niby tak ,,, ale nie w stylu ze musze zaczynac od adama i ewy bo na 100 str bym sie nie wyrobil
[ Dodano: 2009-12-03, 22:45 ]
odpowiedz zreszta dostales !!!
jakiej zarówki. - wykrecasz swiece wkładasz sróbokret i tuz przed gornym zwrotnym połozeniem tłoka ma byc iskra. a jest tak ze tłok nijesst jeszce na odpowiedniej wysokosci a iskra juz jest. tłok jest jakis cm zanisko.
[ Dodano: 2009-12-03, 22:48 ]
na pozostalych cyl jest idealnie zaraz przed zwrotem
[ Dodano: 2009-12-03, 22:48 ]
na pozostalych cyl jest idealnie zaraz przed zwrotem
eh.. ja tak ustawiam w kazdym aucie (w ktorymsi erecznei ustawia) i zawsze jest tak ze jest dobrze. i tak bede ustawial bo uwazam ze jest to dobra i skuteczna metoda.
w kazdym razie dyskusjie uwazam za zbędną jeśli ma tak wygladać.
potrzebuje szybko opznic zapłon bo jutro musze wyjechac syrena a ksiązke bede czytal w wolnych chwilach. wiec bardzo prosze o odpowiedz.
w kazdym razie dyskusjie uwazam za zbędną jeśli ma tak wygladać.
potrzebuje szybko opznic zapłon bo jutro musze wyjechac syrena a ksiązke bede czytal w wolnych chwilach. wiec bardzo prosze o odpowiedz.
Primo :::::
--to najpierw się ustawia 1 cylinder a do niego się dopasowuje nr 2 i 3. Ustawia się go tak, że najpierw ustawiasz przerwe, potem ustawiasz położenie blaszki na której jest cały przerywacz w pozycje środkową, a potem obracasz CAŁYM aparatem zapłonowym żeby było dobrze.
Secundo::
teraz dopiero dopasowujesz nr 2 i 3 do tego juz ustawionego aparatu zapłonowego ( i dokręconego żeby sie nie ruszał),
Zwykle nr 2 daje się ustawić tą blaszką, a jeśli tr. brakuje to doregulować przerwą (zmniejszyć gdy należy opóźnić,,zwiększyc gdy należy uwcześnić).
Natomiast nr 3 niestety rzadko daje się dopasować i tutaj tak postępujemy jak z nr 2. Jeśłi jednak nic to nie daje----niestety lekko przesuwamy cały aparat. Oznacza to że od nowa należy ustawić nr 1 i 2 bo się nam rozstroiły. Po kilku takich akcjach jakoś tam jest prawie dobrze.
{ jak to możliwe że dobrze ? Ano, zanim założymy aparat po raz pierwszy to wszystkie blaszki ustawiamy w położenie środkowe żeby potem mieć jak je przesuwać z lewo lub prawo........ }.
-------------
Wątpię żeby była różnica 1 cm. Ale kilka mm moze być niestety. To skutek działań debili z warsztatów gdzie składają wał.
Można trochę wydłużyć wyciecia na tych płytkach pilnikiem. Ogólnie jednak ustawianie tymi płytkami mało daje !!! Najwięcej daje powiększanie lub zmniejszanie przerwy. Nie jest to świetne---ale skuteczne. I tak jeden przerywacz może mieć przerwę 1.5 mm a drugi około 0,4 mm------i samochód jakoś tam jedzie choć iskra na tym ostatnim będzie słaba.
To jest Syrena..........
PS. żaróweczka musi być przy ustawianiu. śrubokręt zamiast suwmiarki.......ostatecznie...
--to najpierw się ustawia 1 cylinder a do niego się dopasowuje nr 2 i 3. Ustawia się go tak, że najpierw ustawiasz przerwe, potem ustawiasz położenie blaszki na której jest cały przerywacz w pozycje środkową, a potem obracasz CAŁYM aparatem zapłonowym żeby było dobrze.
Secundo::
teraz dopiero dopasowujesz nr 2 i 3 do tego juz ustawionego aparatu zapłonowego ( i dokręconego żeby sie nie ruszał),
Zwykle nr 2 daje się ustawić tą blaszką, a jeśli tr. brakuje to doregulować przerwą (zmniejszyć gdy należy opóźnić,,zwiększyc gdy należy uwcześnić).
Natomiast nr 3 niestety rzadko daje się dopasować i tutaj tak postępujemy jak z nr 2. Jeśłi jednak nic to nie daje----niestety lekko przesuwamy cały aparat. Oznacza to że od nowa należy ustawić nr 1 i 2 bo się nam rozstroiły. Po kilku takich akcjach jakoś tam jest prawie dobrze.
{ jak to możliwe że dobrze ? Ano, zanim założymy aparat po raz pierwszy to wszystkie blaszki ustawiamy w położenie środkowe żeby potem mieć jak je przesuwać z lewo lub prawo........ }.
-------------
Wątpię żeby była różnica 1 cm. Ale kilka mm moze być niestety. To skutek działań debili z warsztatów gdzie składają wał.
Można trochę wydłużyć wyciecia na tych płytkach pilnikiem. Ogólnie jednak ustawianie tymi płytkami mało daje !!! Najwięcej daje powiększanie lub zmniejszanie przerwy. Nie jest to świetne---ale skuteczne. I tak jeden przerywacz może mieć przerwę 1.5 mm a drugi około 0,4 mm------i samochód jakoś tam jedzie choć iskra na tym ostatnim będzie słaba.
To jest Syrena..........
PS. żaróweczka musi być przy ustawianiu. śrubokręt zamiast suwmiarki.......ostatecznie...
Ja bym ustawił wszystko od nowa, moim zdaniem to godzina roboty (chodz sam jeszcze tego w syrenie nie robiłem) to w motorach robiłem to nieraz. i jak patrze na moj aparat zapłonowy mozna ustawiac poszczegolne cylindry osobno....
Twoj symbol WSK twój bak słodko zaokrąglony...
Dewiacji posiadania nie da się wyleczyć
mój mail:
motonita@syrena.biz
Dewiacji posiadania nie da się wyleczyć
mój mail:
motonita@syrena.biz