Prawie wszystko a tak na poważnie to silnik jest awaryjny, ale zaraz odezwą się głosy, które mnie zjedzą więc na tym poprzestanę... proponuję odwiedzić www.jacomoto.republika.pl - tu masz sporo informacji
Jeżeli nie masz zamiar kupić go żeby jeździć codziennie do pracy 20 kilomerów, a jedynie na krótkie wycieczki to powinieneś być zadowolony
Onony w przeciwieństwie do dentki nie załatasz. Uszkodzoną oponę musisz niestety tylko wyrzucić. Dentkę klei się butapremem. Komar ma opony 19x2.25. Powinieneś je jeszcze dostać, na allegro tez je się widuje. Myślę, że sztuka nie powinna kosztować więcej niż 30 zł Powodzenia!
[ Dodano: 2009-07-16, 12:55 ]
Widzę, że jesteś z Warsawy więc w sklepie na ul. Nowolipki bez problemu oponę dostaniesz.
Ja mam komara 2330 z silnikiem s-38b4, nie miałem z nim żadnych większych problemów, bardzo fajna konstrukcja silnika i łatwy w obsłudze, jak coś chcesz więcej wiedzieć to pytaj.
na tej stronie pisze że koło można załatać klejem do szyb
Coś mi nie pasuje klej do szyb
Tak jak pisali koledzy mała dziurka wtedy łatka od środka i jest Ok
Ale z wiekszymi otworami nie da rady nawet dobrze sklejona opona moze strzelic w czasie jazdy i..............
Szkoda gadać
Karol pisze:Prawie wszystko a tak na poważnie to silnik jest awaryjny, ale zaraz odezwą się głosy, które mnie zjedzą
Pierwszy zjadliwy głos. Owszem silnik jest awaryjny jak ktoś go nie potrafi zrobić, albo gdzie się da wciska fuszerke, zużyte części albo nie używa w należyty sposób czy nie smaruje itd. Przykład z dętką - masz 4 dziury albo je wszystkie pozaklejasz, detke napompujesz ale bedzie krzywa nie szczelna itp - trochę pochodzi, ale strzeli a Ty będziesz się czuć jakbyś siedział na bombie albo załóżysz nową dętkę i będziesz mieć spokój.