Planowanie głowicy

(silnik, skrzynia)
Awatar użytkownika
Sikor
-#Weteran
-#Weteran
Posty: 1583
Rejestracja: 2005-10-12, 11:37
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Post autor: Sikor »

Jack pisze:- co ma piernik do wiatraka czy widziales kiedys glowice od sarny ??? to nie jest plastelina ja juz zakladalem glowice po raz n-ty w roznych silnikach zgodnie ze sztuka i gadalem tez z moim osiedlowym goru syreniarskim (75 letni mechanik robil tylko syreny)
mianowicie uszczelka z metka s 31 i nr katalogowym jest znacznie lepsza niz to co czesto oferowalo rzemioslo z tamtych lat gdzie klingieryt moze byc za twardy i nie zapewnia szczelnosci nawet po dowaleniu na 10 kluczem dynamo.. mialem ostatnio taka sytuacje jakies pol roku temu bo mi sie spieszylo i zalozylem takie gowno !!!!

z kolei uszczelka fabryczna przy dokreceniu 6,5-7 trzyma bez rzadnych problemow

sprawa jest oczywista i nie ma co dywagowac na glowicami bo to nie w tym problem


Nie wiem po co to piszę, ale napiszę jeszcze raz bo chyba masz problemy ze zrozumieniem tekstu. Do wartburgów też były różne uszczelki lepsze i gorsze i zawsze wystarczał książkowy moment, natomiast w skarpecie nie. I dla mnei to jest wada konstrukcyjna lub materiałowa głowicy skarpetowskiej a nie wina uszczelek, bo w innym samochodzie z niemal bliźniaczym rozwiązaniem problem nie występuje w ogóle. Jeszcze nigdy nie miałem w 353 problemów ze spaczoną głowicą, a w syrenie rzadko kiedy nie cieknie po pierwszym dokręceniu....
Trzy cylindry, dwa takty, jeden samochód!
Dwa suwy w miniaturzef
Awatar użytkownika
Jack
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 871
Rejestracja: 2005-07-02, 21:03
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Jack »

nie wiem ile syren skladales a ile wartburgow ale ja akurat zajmuje sie tylko syrenami , nie jest prawda ze w syrenie za kazdym razem cieknie , ja sie z tym nie spotakalem ze zawsze leci ,,,,,,a twoj tekst rozumiem :) sprawa wyglada tak

-wiara rozumie ze trzeba planowac glowice ale nie moze sie kap[nac ze powierzchnie bloku tez trzeba wyrownac, a czesto jest bardziej osyfiala niz ta cala glowica
-najlepiej to robic kamieniem do szlifierki takim grubym na 2cm i srednica z 20 iles cm , oczywiscie smarujemy to olejem i smarem zeby mniej bral materialu
- niektorzy klada uszczelke na sucho i potem jest problem
- jezeli po jakis 100 km chcemy dociagnac glowice a klucz dynamo ...[ nam przeskakuje na 7 .. tak jak dokrecalismy np to znaczy ze uszczelka nie siadla bo klingieryt jest do d...

montujac uszczelke fabryczna wedlug tych zasad nie ma prawa cieknac

uszczelki prywaciarskie roznie zalezy od klingierytu moze w wawie prywaciarze sie lepiej starali dla wartburgow :)
ODPOWIEDZ