Wyprawa po przeguby wartburga 311

Informacje techniczne innych pojazdów.
Awatar użytkownika
KIEROWCA
-#Stara Gwardia
-#Stara Gwardia
Posty: 4555
Rejestracja: 2005-02-24, 23:43
Lokalizacja: PRL
Kontakt:

Post autor: KIEROWCA »

Ten Wartb to jest chyba nawet 312/1 z kanciastym wycięciem pod atrapę w kształcie trapezu- brzydszy od tego z wklęsłą zaokrągloną ale rzadki model :x :cry:
::::Poradnik kompleksowej wiedzy syrenkowej ==UZUPEŁNIENIE GLINKI::::
===> http://chomikuj.pl/mariuszw2145/SYRENA <=== :dresiarz
::::Najljepsze jest nalanie do pełna w progi łoju baraniego na gorąco::::
Awatar użytkownika
arturromarr
-#Weteran
-#Weteran
Posty: 1633
Rejestracja: 2006-07-03, 14:19
Lokalizacja: Łódź

Post autor: arturromarr »

Jak to 312/1 to by znaczylo ze to nie przerobka z tymi przegubami tylko oryginalnie zamontowane przez fabryke od 353. To byl model przejsciowy na ktorym testowano nowe zawieszenie ktore potem zomontowano w nowym Wartburgu.
Jesli tak to szoda bo jak to zobaczylem to pomyslalem ze przrobka przegubow jest prosta.
Awatar użytkownika
pietrusek
młody syreniarz
młody syreniarz
Posty: 287
Rejestracja: 2006-01-02, 18:14
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: pietrusek »

Na tabliczce od tego wartburga jest napisane ze to 311 z 1963 bodajrze,wogule ten warb jest jakis pokabinowany bo 311 miała chyba zawieszenie na sprezynach srubowych a ten miał na resorze poprzecznym raczej resoru juz nie było ale tak mi sie wydaje.
...rób albo nie,nigdy nie próbuj robić...
Awatar użytkownika
papieju
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 652
Rejestracja: 2005-03-30, 08:41
Lokalizacja: Włoszczowa
Kontakt:

Post autor: papieju »

Nie, 311 miała właśnie resor. Sprężyny miały tylko przejściówki z 1966 roku, gdzie rama była już taka jak w 353, tylko buda stara. I ta przejściówka miała takie same przeguby jak późniejsze 353. Od 353 różniła się jedynie budą. A tak po prawdzie to pierwsze 353 miał oznaczenie 1000, dopiero od 68 albo 69 weszło oznaczenie 353 - to tak w ramach ciekawostki
Awatar użytkownika
Sikor
-#Weteran
-#Weteran
Posty: 1583
Rejestracja: 2005-10-12, 11:37
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Post autor: Sikor »

KIEROWCA pisze:Ten Wartb to jest chyba nawet 312/1 z kanciastym wycięciem pod atrapę w kształcie trapezu- brzydszy od tego z wklęsłą zaokrągloną ale rzadki model
Wycięcie było w obydwu takei same, krata tylko inna.
Jak to 312/1 to by znaczylo ze to nie przerobka z tymi przegubami tylko oryginalnie zamontowane przez fabryke od 353.
Na pierwszy rzut oka widać że to rzeźba, bo przy kołach są podwójne kardany z 353 a przy skrzyni przeguby gumowe, a taka konfiguracja nigdy nie występowała. A 312/1 od zwykłej 312 najprosciej można odróżnić przez koła, 15 w przypadku 312 z pięcioma otworami i 13 w przypadku 312/1 z czterema.
Trzy cylindry, dwa takty, jeden samochód!
Dwa suwy w miniaturzef
ODPOWIEDZ