Prawilne sprzęty spod znaku Pegaza i znowu z WSK...
SPORO PRACY WŁOŻONE ALE NIECH CIESZY WŁAŚCICIELA linka to nie awaria to zużycie
Twoj symbol WSK twój bak słodko zaokrąglony...
Dewiacji posiadania nie da się wyleczyć
mój mail:
motonita@syrena.biz
Dewiacji posiadania nie da się wyleczyć
mój mail:
motonita@syrena.biz
kiedyś na spokojnie i blacharke ogarniesz
Twoj symbol WSK twój bak słodko zaokrąglony...
Dewiacji posiadania nie da się wyleczyć
mój mail:
motonita@syrena.biz
Dewiacji posiadania nie da się wyleczyć
mój mail:
motonita@syrena.biz
Proponuję oblatać sprzęt, pożądanie dotrzeć silnik, a w zimie zrobić "Lalę".
Czy to Ptak? Samolot? Nie! To Syrena szosą mknie.
http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewt ... sc&start=0
http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewt ... sc&start=0
Masz dobrego pomysła !
Roman roman.bloszyk@gmail.com 799 860 545
KATALOGI CZĘŚCI ZAMIENNYCH
Syrena 100, 101, 102 na płycie CD
Wydanie I 1959r i wydanie II 1962r
KOSZULKI Z NADRUKIEM
Dla Syreniarzy - wszystkie modele i roczniki
i dziewęć pozostałych aut z PRL
KATALOGI CZĘŚCI ZAMIENNYCH
Syrena 100, 101, 102 na płycie CD
Wydanie I 1959r i wydanie II 1962r
KOSZULKI Z NADRUKIEM
Dla Syreniarzy - wszystkie modele i roczniki
i dziewęć pozostałych aut z PRL
Motór dziś w moje urodziny umarł.
Głowica była w przeszłosci juz kiedyś ratowana wsawieniem tulejki, jednak kiedyś przy wykręcaniu świecy wykręciłem ją. No i ok tulejke spowrotem wkreciłem i zapunktowałem aby już się nie wykręciła. Jednak dziś motor przestał wkręcać się na obroty więc chciałem wykręcić swiece. Wykreciłem swiece razem z tulejką, ale gwint w głowicy ucierpiał i nie da się tulejki wkrecic spowrotem, dodam ze nie wykrecalem na cieplym silniku tylko zimnym. Mam głowicę do kupienia i korpus gaznika bo gwint na nakretce przepustnicy już się skończył, probowalem na pakuły wkrecic ale nke da sie. Nie mam kasy aktualnie na głowice i gaznik wiec motor musi isc w odstawke co bardzo mnie boli
[ Dodano: 2019-07-08, 15:01 ]
Z ciekawosci wsumie kupiłem gaznik od cezetki 175 i jak ktoś musi wywalić pegaza to jikov idealne go zastępuje.
https://youtu.be/A-xyEEXInWg
Głowica była w przeszłosci juz kiedyś ratowana wsawieniem tulejki, jednak kiedyś przy wykręcaniu świecy wykręciłem ją. No i ok tulejke spowrotem wkreciłem i zapunktowałem aby już się nie wykręciła. Jednak dziś motor przestał wkręcać się na obroty więc chciałem wykręcić swiece. Wykreciłem swiece razem z tulejką, ale gwint w głowicy ucierpiał i nie da się tulejki wkrecic spowrotem, dodam ze nie wykrecalem na cieplym silniku tylko zimnym. Mam głowicę do kupienia i korpus gaznika bo gwint na nakretce przepustnicy już się skończył, probowalem na pakuły wkrecic ale nke da sie. Nie mam kasy aktualnie na głowice i gaznik wiec motor musi isc w odstawke co bardzo mnie boli
[ Dodano: 2019-07-08, 15:01 ]
Z ciekawosci wsumie kupiłem gaznik od cezetki 175 i jak ktoś musi wywalić pegaza to jikov idealne go zastępuje.
https://youtu.be/A-xyEEXInWg
Na piechotę szybciej.
~Przeciętny człowiek o Syrenie
Jedyne co spalił Jawką to duże ilości paliwa
~Przeciętny człowiek o Syrenie
Jedyne co spalił Jawką to duże ilości paliwa
i sadzisz ze lepsze te stare czeskie ?
Twoj symbol WSK twój bak słodko zaokrąglony...
Dewiacji posiadania nie da się wyleczyć
mój mail:
motonita@syrena.biz
Dewiacji posiadania nie da się wyleczyć
mój mail:
motonita@syrena.biz
Jak nie jest zużyty typu wytarta przepustnica to myśle że gorszy od wspolczesnych nie jest. A co do samych wspolczesnych czesci replik to juz wiele razy sie na nich przejechałem w rometach wiec po prostu jak nie da sie znalezc nowego oryginalu to wole uzywke w dobrym stanie
[ Dodano: 2019-08-04, 10:46 ]
Może trochę nie związane z techniką prl ale za to życiem w tamtych czasach.
Zatrudniłem się na wakacje do pracy w przedsiębiorstwie komunalnym jako pomoc budowlana ale tak naprawdę robimy wszystko co prezes każe, ostatnio mieliśmy zlecenie na wywiezienie starych mebli i elektroniki z szkoły podstawowej. Było trochę monitorów, komputerów i trafiła się jedna perełka - zestaw radiowęzłowy Unitry. Szkoda było go wywalać do śmieci więc zabrałem go do domu, w sumie najbardziej zależało mi na adapterze.
Ktoś poucinał wszystkie kable Adapter udało się wyciągnąć bez problemu, reszte zestawu wczoraj sprzedałem. Do adaptera potrzeba wzmacniacz i głośnik ale to nie problem bo podepnę go do mojej Diory
Czekam jeszcze na kabel din5 i winyle i jak chcecie to mogę nagrać jak sprzęcik chodzi
[ Dodano: 2019-08-04, 10:46 ]
Może trochę nie związane z techniką prl ale za to życiem w tamtych czasach.
Zatrudniłem się na wakacje do pracy w przedsiębiorstwie komunalnym jako pomoc budowlana ale tak naprawdę robimy wszystko co prezes każe, ostatnio mieliśmy zlecenie na wywiezienie starych mebli i elektroniki z szkoły podstawowej. Było trochę monitorów, komputerów i trafiła się jedna perełka - zestaw radiowęzłowy Unitry. Szkoda było go wywalać do śmieci więc zabrałem go do domu, w sumie najbardziej zależało mi na adapterze.
Ktoś poucinał wszystkie kable Adapter udało się wyciągnąć bez problemu, reszte zestawu wczoraj sprzedałem. Do adaptera potrzeba wzmacniacz i głośnik ale to nie problem bo podepnę go do mojej Diory
Czekam jeszcze na kabel din5 i winyle i jak chcecie to mogę nagrać jak sprzęcik chodzi
Na piechotę szybciej.
~Przeciętny człowiek o Syrenie
Jedyne co spalił Jawką to duże ilości paliwa
~Przeciętny człowiek o Syrenie
Jedyne co spalił Jawką to duże ilości paliwa
- CZESIO1958
- -#Stara Gwardia
- Posty: 4293
- Rejestracja: 2009-06-07, 19:20
- Lokalizacja: Mysłowice
No i wkoncu przyszła pora na Ogara 200. Ostarnio zrobił sie troche słabszy niż zwykle ale normalnie odpalał i dało się nim jako tako jeździć. Postanowilem zajrzec do cylindra, pekniety pierscien zaorał tłok.
W związu z tym ze korba wału mocno lata, zdecydowałem się na remont kapitalny silnika.
Przy rozbieraniu taki kwiatek wyszedł:
Części zamówione, zaraz sie Ogarka zreanimuje i będzie jeźdźił kolejne kilkanascie lat
[ Dodano: 2019-09-15, 23:37 ]
wał duells, reszta jak widać.
niestety tłok Almot pękł przy wciskaniu sworznia, więc kupiłem węgierską Bertę na 2 pierścienie.
Filmik z pierwszego odpalania.
https://youtu.be/LTFhDUsamcg
Noi poprawiłem tą nieszczęsną dźwignie biegów a mianowicie ten pręt który albo wypadał albo sie zacinał.
2 przegubiki kulowe, szpilka M6 i dzwignia chodzi płynnie bez zacinania.
[ Dodano: 2019-09-16, 14:36 ]
https://youtu.be/uCwU0vutZB8
W związu z tym ze korba wału mocno lata, zdecydowałem się na remont kapitalny silnika.
Przy rozbieraniu taki kwiatek wyszedł:
Części zamówione, zaraz sie Ogarka zreanimuje i będzie jeźdźił kolejne kilkanascie lat
[ Dodano: 2019-09-15, 23:37 ]
wał duells, reszta jak widać.
niestety tłok Almot pękł przy wciskaniu sworznia, więc kupiłem węgierską Bertę na 2 pierścienie.
Filmik z pierwszego odpalania.
https://youtu.be/LTFhDUsamcg
Noi poprawiłem tą nieszczęsną dźwignie biegów a mianowicie ten pręt który albo wypadał albo sie zacinał.
2 przegubiki kulowe, szpilka M6 i dzwignia chodzi płynnie bez zacinania.
[ Dodano: 2019-09-16, 14:36 ]
https://youtu.be/uCwU0vutZB8
Na piechotę szybciej.
~Przeciętny człowiek o Syrenie
Jedyne co spalił Jawką to duże ilości paliwa
~Przeciętny człowiek o Syrenie
Jedyne co spalił Jawką to duże ilości paliwa
przemocha, Prawie jak rajdówka !
Roman roman.bloszyk@gmail.com 799 860 545
KATALOGI CZĘŚCI ZAMIENNYCH
Syrena 100, 101, 102 na płycie CD
Wydanie I 1959r i wydanie II 1962r
KOSZULKI Z NADRUKIEM
Dla Syreniarzy - wszystkie modele i roczniki
i dziewęć pozostałych aut z PRL
KATALOGI CZĘŚCI ZAMIENNYCH
Syrena 100, 101, 102 na płycie CD
Wydanie I 1959r i wydanie II 1962r
KOSZULKI Z NADRUKIEM
Dla Syreniarzy - wszystkie modele i roczniki
i dziewęć pozostałych aut z PRL