POLITYKA PRYWATNOŚCI
www.syrena.nekla.eu FORUM SYRENIARZY
Forum miłośników pozytywnie zakręconych

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Poprzedni temat :: Następny temat
Wawka nierowno pracuje poz zmianie gaznika...
Autor Wiadomość
kubazjan 
...początki...


Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 103
Skąd: Choszczno
Wysłany: 2015-06-13, 13:48   Wawka nierowno pracuje poz zmianie gaznika...

Witam.Postanowilem zamienic gaznik Ikova na Webera.Zamienilem ale cos mi nieregularnie pracuje...Nie wiem jakie tam powinny byc dysze ale po wykreceniu sprawdzilem i na pierwszej gardzieli jest 117 a na drugiej 150...
Dodatkowo nie odbija mi do konca pedal gazu i czasami Wawa wchodzi na wyzsze obroty.
Faktycznie zbiera sie dobrze..lepiej niz na starym ale bywa ze podczas dojazdu i redukcji biegow potrafi zgasnac.
Moze jest to spowodowane regulacja gaznika lub dopasowania ciegien tak aby wszystko chodzilo jak nalezy.
Jednak chcialbym sie dowiedziec jakie powinny byc dysze w owym gazniku bo moze cos trzeba by pozmieniac. :)
pozdrawiam.
 
CZESIO1958 
motomaniak



Pomógł: 29 razy
Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 3928
Skąd: Mysłowice
Wysłany: 2015-06-13, 18:54   

Pierwsza sprawa , wymieniłeś kolektor czy zastosowałeś podstawkę z przejściem ?
Czy tak czy tak sprawdź czy nie ciągnie gdzieś lewego powietrza.
_________________
motomania na luzie
 
 
FSMsyrena105 


Pomógł: 12 razy
Dołączył: 10 Wrz 2014
Posty: 462
Skąd: wielkopolska
Wysłany: 2015-06-13, 21:16   

Pozostaje kwestia w jakim stanie technicznym jest gaźnik. Jeśli gaśnie po zdjęciu nogi z gazu to poziom paliwa w komorze pływakowej może być nieprawidłowy.
 
kubazjan 
...początki...


Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 103
Skąd: Choszczno
Wysłany: 2015-06-14, 12:40   

Kolektor wymienilem.Mialem caly zestaw łacznie z filtrem powietrza ktory to latał w Nysie.Gaznik byl czyszczony bo okazalo sie ze druga dysza byla zapchana i nie dawała gruga gardziel paliwa.
Ogolnie gaznik pracuje ładnie...
Jest tez tam taki krociec na kolektorze ktory to zaslepilem znajdujacy sie za gaznikiem.Do drugiego podlaczylem wezyk czyli tzw przyspieszacz :)
Czyscilem tez swiece bo wszystkie byly strasznie okopcone...byc moze trzeba wyregulowac dawke powietrza.
 
hrumek 



Dołączył: 02 Lis 2012
Posty: 149
Skąd: Wołów
Wysłany: 2015-06-17, 09:06   

piszesz że wymieniłeś kolektor.
mozliwa przyczyna- lewe powietrze przez nieszczelności w kolektorze spowodowane pękniętym kolektorem ulub słabysz uszczelnieniem
_________________

 
CZESIO1958 
motomaniak



Pomógł: 29 razy
Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 3928
Skąd: Mysłowice
Wysłany: 2015-06-17, 11:34   

Przecie napisałem co by sprawdził lewy luft :devil3
_________________
motomania na luzie
 
 
kubazjan 
...początki...


Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 103
Skąd: Choszczno
Wysłany: 2015-06-17, 14:46   

hmmmm...sprawdzalem...nic tam takowego nie widac ani nie slychac...
dalem nowa uszczelka pod kolektor...wiec mysle ze to nie to...
ale sprawdze jeszcze wszystko dokladnie...byc moze cos przeoczyłem...
:)
 
Wojt 



Pomógł: 30 razy
Dołączył: 02 Maj 2005
Posty: 1918
Skąd: Kraków
Wysłany: 2015-06-17, 20:50   

Pryśnij zmywaczem albo plakiem na połączenie kolektora z blokiem i połączenie gaźnika z kolektorem. Jak obroty wzrosną to jest nieszczelność, jak nie to szukaj innej przyczyny.
_________________
...no i poszedł biedaczysko, po szerokim szukać świecie czegoś, co jest bardzo blisko.
 
Jędrulo 
Markiz de HY


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Kwi 2006
Posty: 194
Skąd: Strucelserwis Reguły
Wysłany: 2015-06-23, 00:27   

a jakiego masz webera-nysa miała 3 typy, róznia się dyszami i gardzielami. typ wybity jest na dole korpusu. moze być 34s2a1-2x 25mm, druga gardziel otwierana pneumatycznie, 34 s2b1 2x25mm druga gardziel otwierana mechanicznie, 28/35 S2B1 gardziele 21 i 26mm, druga mechaniczna oraz elektrozawór dyszy biegu jałowego.
Gdzie wpiąłes podcisnienie? powinno być w pierwszą gardziel na wysokosci przepustnicy króciec fi4, regulator na aparacie powinien działać dopiero po dodaniu gazu, na wolnych nie powinien zasysac powietrza.
a generalnie po rozmiarach dysz i zachowaniu masz prawdopodobnie gaznik 34 s2c z poloneza o gardzielach 24 i 26mm elektrozaworem, oraz zaworem hamowania silnikiem-on uszkodzony lub rozregulowany odpowiada za przygasanie przy redukcjach i falowanie obr. na wolnych.
_________________
Mon coeur- deux temp moteur!
 
 
kubazjan 
...początki...


Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 103
Skąd: Choszczno
Wysłany: 2015-06-23, 16:36   

oooooo.... :ok3
dzieki za podpowiedzi...Zerkne i napisze jaki to gaznik...albo lepiej zrobie zdjecia i wrzuce to moze cos doradzisz wzgledem tego gaznika...
:grinser
 
hrumek 



Dołączył: 02 Lis 2012
Posty: 149
Skąd: Wołów
Wysłany: 2015-06-25, 20:41   

Podpowiem jeszcze, że kombinacja kolektora ssącego od Ikowa z wydechowym z kompletu do webera może skutkować nieszczelnościami w ssącym. Znam to z autopsji.
_________________

 
Marek.K. 
Kumarzysta



Pomógł: 31 razy
Dołączył: 19 Gru 2010
Posty: 3970
Skąd: Winda
Wysłany: 2015-06-25, 21:01   

Jędrulo napisał/a:
34 s2c z poloneza o gardzielach 24 i 26mm elektrozaworem, oraz zaworem hamowania silnikiem-on uszkodzony lub rozregulowany odpowiada za przygasanie przy redukcjach i falowanie obr. na wolnych.

u mnie poldek nie miał albo wolnych i gasł albo falowały, po poządnym przedmuchaniu go na żużlu odetkał się i zaczął chopdzić poprawnie kolejne 7,7 tys aż sprzedałem ;)
_________________
Gaz gaz gaz , wciskam do dechy gaz ,
Gaz gaz gaz , słychać syreny wrzask .


"Ja jestem chłop z Mazur,
I tak wołajcie na mnie - chłop z Mazur."
http://www.youtube.com/watch?v=OGXvxtiMOew :D
 
 
Jędrulo 
Markiz de HY


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Kwi 2006
Posty: 194
Skąd: Strucelserwis Reguły
Wysłany: 2015-06-25, 22:46   

bywa. ja pogoniłem fiata z tym gaznikiem 250km autostradą i tez przeszło, z tym że wcześniej przez rok robiłem trasy 2x5km dziennie po miescie. Ale tu jest inna sprawa, gażnik dopiero zamontowany na aucie, trzeba go najpierw zgrać z silnikiem
_________________
Mon coeur- deux temp moteur!
 
 
mario d 


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 82
Skąd: Wojkowice
Wysłany: 2015-06-28, 09:43   

piszesz ze masz kolektor z nysy.a masz dobrze zaslepiony otwor w kolektorze ssącym pod przewód serwa?
_________________
warszawa 1970r.2.9 V6
Warszawa M20 1957r.
Ford scorpio 2.3 16V 1996r.
Komar 1962r.
 
 
RadoWR 
RadoWR


Dołączył: 13 Gru 2017
Posty: 21
Skąd: Radom
Wysłany: 2018-04-16, 17:48   

Panowie odgrzeję kotleta by nie tworzyć nowego tematu, jaki model gaźnika webera z jakimi dyszami wychodził oryginalnie przy silnikach górnozaworowych w warszawkach? jakie macie zamontowane w swoich autkach?
_________________
Jeżdżę KLASYKIEM a gardzę plastikiem ...
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template Acid v 0.4 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne fixing Program do sklepu

Szybki dostęp:
www.syrena.nekla.pl www.syrenabielsko.pl syrenalaminat.prv.pl fsomoto.xip.pl fsoautoklub.pl fsocarteam.xip.pl www.syrenki.friko.pl aparatos.prv.pl www.syrenki.prv.pl www.jaro19.prv.pl www.syrenka.frankiego.prv.pl syrena.warszawa.pl www.syrena.republika.pl Forum Klubu Wartburga Forum Polskiej Motoryzacji Ocalmy wspomnienia Portal Miłośników Pojazdów Zabytkowych
REKLAMA

samochody zabytkowe

BANERY