'94 VW Polo 1.3 nie pali
'94 VW Polo 1.3 nie pali
Witam!
Obywatele, ktokolwiek ma doświadczenie z tym wynalazkiem prosiłbym o sugestie mogące pomóc w rozwiązaniu tego problemu.
Kolega ma Polówkę 1.3 silnik. Samochód nie pali inaczej niż na hol nawet po jednym dniu postoju.
W sobotę wymieniliśmy świece (zaolejone), kopułkę i kable na inne dobre. Akumulator naładowany, oczyszczone bieguny i klemy. Wąż odmy idący od dolnej obudowy filtra zawalony masłem olejowym.
Paliwo dochodzi, z filtra czuć benzyną.
Nie pomogło aplikowanie plaka do wtrysku, pchanie z górki, dopiero holowanie innym samochodem na II biegu i to na dosyć sporym odcinku.
W ten sposób odpalony pracuje równo, nie wypadają gary ani się nie dusi z braku paliwa jednak jest słaby na jedynce, słabo się zbiera.
Wczoraj pojechał do roboty i po ośmiu godzinach normalnie odpalił.
No normalnie robi mi to wodę z mózgu.
Dostęp do świec oczywiście jak to we wszystkich tych germańskich wynalazkach ===wymarzony!!!! Bez imbusa 5 w celu demontażu całej obudowy filtra nie podchodź. Jakby tego było mało trzeba wyciągać łamliwą plastikową listwę przewodów...
Jaki debil to tak zaprojektował?
W Polonezie jest prosto, wszystko przejrzyście, jak na dłoni. Dostęp do świec fabrycznym kluczem jak najbardziej wykonalny. Pompa wody oddzielnie, bez ingerencji w rozrząd, śruby wszystkie na wkrętak płaski, na krzyżaka albo na normalny klucz, zapłon bezrozdzielaczowy. Takie wozy należy konstruować.
Pozdrawiam
Obywatele, ktokolwiek ma doświadczenie z tym wynalazkiem prosiłbym o sugestie mogące pomóc w rozwiązaniu tego problemu.
Kolega ma Polówkę 1.3 silnik. Samochód nie pali inaczej niż na hol nawet po jednym dniu postoju.
W sobotę wymieniliśmy świece (zaolejone), kopułkę i kable na inne dobre. Akumulator naładowany, oczyszczone bieguny i klemy. Wąż odmy idący od dolnej obudowy filtra zawalony masłem olejowym.
Paliwo dochodzi, z filtra czuć benzyną.
Nie pomogło aplikowanie plaka do wtrysku, pchanie z górki, dopiero holowanie innym samochodem na II biegu i to na dosyć sporym odcinku.
W ten sposób odpalony pracuje równo, nie wypadają gary ani się nie dusi z braku paliwa jednak jest słaby na jedynce, słabo się zbiera.
Wczoraj pojechał do roboty i po ośmiu godzinach normalnie odpalił.
No normalnie robi mi to wodę z mózgu.
Dostęp do świec oczywiście jak to we wszystkich tych germańskich wynalazkach ===wymarzony!!!! Bez imbusa 5 w celu demontażu całej obudowy filtra nie podchodź. Jakby tego było mało trzeba wyciągać łamliwą plastikową listwę przewodów...
Jaki debil to tak zaprojektował?
W Polonezie jest prosto, wszystko przejrzyście, jak na dłoni. Dostęp do świec fabrycznym kluczem jak najbardziej wykonalny. Pompa wody oddzielnie, bez ingerencji w rozrząd, śruby wszystkie na wkrętak płaski, na krzyżaka albo na normalny klucz, zapłon bezrozdzielaczowy. Takie wozy należy konstruować.
Pozdrawiam
::::Poradnik kompleksowej wiedzy syrenkowej ==UZUPEŁNIENIE GLINKI::::
===> http://chomikuj.pl/mariuszw2145/SYRENA <===
::::Najljepsze jest nalanie do pełna w progi łoju baraniego na gorąco::::
===> http://chomikuj.pl/mariuszw2145/SYRENA <===
::::Najljepsze jest nalanie do pełna w progi łoju baraniego na gorąco::::
Czujnik połozenia walu
Twoj symbol WSK twój bak słodko zaokrąglony...
Dewiacji posiadania nie da się wyleczyć
mój mail:
motonita@syrena.biz
Dewiacji posiadania nie da się wyleczyć
mój mail:
motonita@syrena.biz
I to daje taki objaw, że nie chce odpalić a po wystartowaniu będzie już chodził normalnie?
Na Elektrodzie znalazłem też wzmiankę nt. czujnika Halla:
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1482590.html
Na Elektrodzie znalazłem też wzmiankę nt. czujnika Halla:
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1482590.html
::::Poradnik kompleksowej wiedzy syrenkowej ==UZUPEŁNIENIE GLINKI::::
===> http://chomikuj.pl/mariuszw2145/SYRENA <===
::::Najljepsze jest nalanie do pełna w progi łoju baraniego na gorąco::::
===> http://chomikuj.pl/mariuszw2145/SYRENA <===
::::Najljepsze jest nalanie do pełna w progi łoju baraniego na gorąco::::
Yanosik - znajomemu człowiekowi trzeba pomóc Jakiegoś przypadkowego VAG-iniarza olałbym ciepłym moczem ale dla ziomów się nie odmawia.
Paliwo dochodzi, elpega nie posiada, wtrysk chyba jednopunkt coś a'la gaźnik. Pierwszy wypust Polo w okrągłej budzie także pewnie jednopunkt.
Paliwo dochodzi, elpega nie posiada, wtrysk chyba jednopunkt coś a'la gaźnik. Pierwszy wypust Polo w okrągłej budzie także pewnie jednopunkt.
::::Poradnik kompleksowej wiedzy syrenkowej ==UZUPEŁNIENIE GLINKI::::
===> http://chomikuj.pl/mariuszw2145/SYRENA <===
::::Najljepsze jest nalanie do pełna w progi łoju baraniego na gorąco::::
===> http://chomikuj.pl/mariuszw2145/SYRENA <===
::::Najljepsze jest nalanie do pełna w progi łoju baraniego na gorąco::::
Ale wielopunkt to ten z listwą wtryskiwaczy i filtr powietrza prostokątny w oddzielnym pudełku z przodu? O to chodzi?
Tutaj czegoś takiego nie ma. Jest owalny filtr na górze elementu podobnego do gaźnika.
Do miski filtra wchodzi od dołu wąż odmy i dwa przewody podciśnieniowe.
Paliwo podaje ponieważ w czasie kręcenia na postoju rozrusznikiem śmierdzi benzyną z obudowy filtra a jak już odpali to pracuje równo bez szarpnięć.
Zastanawiające jest dlaczego nie odpala z plakiem.
[ Dodano: 2018-02-06, 23:01 ]
https://sprzedajemy.pl/silnik-vw-polo-1 ... nr34553287
Silnik i obudowa filtra jak na foto z ogłoszenia.
Tutaj czegoś takiego nie ma. Jest owalny filtr na górze elementu podobnego do gaźnika.
Do miski filtra wchodzi od dołu wąż odmy i dwa przewody podciśnieniowe.
Paliwo podaje ponieważ w czasie kręcenia na postoju rozrusznikiem śmierdzi benzyną z obudowy filtra a jak już odpali to pracuje równo bez szarpnięć.
Zastanawiające jest dlaczego nie odpala z plakiem.
[ Dodano: 2018-02-06, 23:01 ]
https://sprzedajemy.pl/silnik-vw-polo-1 ... nr34553287
Silnik i obudowa filtra jak na foto z ogłoszenia.
::::Poradnik kompleksowej wiedzy syrenkowej ==UZUPEŁNIENIE GLINKI::::
===> http://chomikuj.pl/mariuszw2145/SYRENA <===
::::Najljepsze jest nalanie do pełna w progi łoju baraniego na gorąco::::
===> http://chomikuj.pl/mariuszw2145/SYRENA <===
::::Najljepsze jest nalanie do pełna w progi łoju baraniego na gorąco::::
- Kozichwost
- -#Youngtimer
- Posty: 1477
- Rejestracja: 2006-04-11, 19:24
- Lokalizacja: Polska
Czujnik położenia wału. Powtórzę po kierowniku. Z plakiem by odpalił jakby miał wszystko ok, a nie dostawał by paliwa. Tutaj jest coś z zapłonem. Czujnik Halla można wykluczyć, on jak umiera to raz na zawsze.
Naście lat temu miałem służbowe CC700. Miało ciekawy objaw. Jechało jechało nagle gasło. Musiało trochę odpocząć i odpalało jakby nigdy nic, jechało dalej aż się znowu zmęczyło. To była awaria czujnika położenia wału
Naście lat temu miałem służbowe CC700. Miało ciekawy objaw. Jechało jechało nagle gasło. Musiało trochę odpocząć i odpalało jakby nigdy nic, jechało dalej aż się znowu zmęczyło. To była awaria czujnika położenia wału
Dzięki Panowie I to się nazywa Forum na poziomie, same rzeczowe odpowiedzi
::::Poradnik kompleksowej wiedzy syrenkowej ==UZUPEŁNIENIE GLINKI::::
===> http://chomikuj.pl/mariuszw2145/SYRENA <===
::::Najljepsze jest nalanie do pełna w progi łoju baraniego na gorąco::::
===> http://chomikuj.pl/mariuszw2145/SYRENA <===
::::Najljepsze jest nalanie do pełna w progi łoju baraniego na gorąco::::
KIEROWCA, No !
Roman roman.bloszyk@gmail.com 799 860 545
KATALOGI CZĘŚCI ZAMIENNYCH
Syrena 100, 101, 102 na płycie CD
Wydanie I 1959r i wydanie II 1962r
KOSZULKI Z NADRUKIEM
Dla Syreniarzy - wszystkie modele i roczniki
i dziewęć pozostałych aut z PRL
KATALOGI CZĘŚCI ZAMIENNYCH
Syrena 100, 101, 102 na płycie CD
Wydanie I 1959r i wydanie II 1962r
KOSZULKI Z NADRUKIEM
Dla Syreniarzy - wszystkie modele i roczniki
i dziewęć pozostałych aut z PRL
- sereniarz(atom1)
- -#Weteran
- Posty: 2467
- Rejestracja: 2005-07-28, 23:41
- Lokalizacja: z Podlasia
- Kontakt:
w aparacie zap idzie kostka to ten czujnik
30 VI 1983 po 30 latach produkcji zaprzestano wytwarzania Syreny ;-(
http://img47.imageshack.us/img47/1990/m ... zy1jb5.jpg
http://img47.imageshack.us/img47/1990/m ... zy1jb5.jpg