www.syrena.nekla.eu FORUM SYRENIARZY
Forum miłośników pozytywnie zakręconych

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Poprzedni temat :: Następny temat
Zakup Piaskarki
Autor Wiadomość
ufik 



Dołączył: 24 Sie 2016
Posty: 62
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2017-06-18, 23:57   Zakup Piaskarki

Generalnie to jak wiadomo mam dwie 105, i trochę do piaskowania jest wiec zastanawiam się nad kupnem piaskarki, kompresor jakim dysponuje to 3 cylindrowy napędzany silnikiem 3 fazowym z butlą około 200l ma około 30 lat , ale nadal sprawny :)
 
Tomasz 
inż. A.Talar



Pomógł: 20 razy
Dołączył: 21 Lis 2006
Posty: 2181
Skąd: Bełdów
Wysłany: 2017-06-19, 08:43   

wydajność
_________________
"Lecz we mnie zostało coś z tamtych lat..."

http://syrena.gminanekla....der=asc&start=0

https://www.facebook.com/frontcarsyrena90
 
ufik 



Dołączył: 24 Sie 2016
Posty: 62
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2017-06-19, 09:22   

Nie mogę określić, kompresor wygląda konkretnie, ale wiadomo sam wygląd się nie liczy
 
SyrHarMer 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 29 Gru 2015
Posty: 654
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 2017-06-19, 10:11   

ufik, nie ma żadnych tabliczek znamionowych ? - tam powinno wszystko pisać ! Zrób zdjęcia i wtedy można pogadać !
_________________
Roman
 
jawos 
ślusorz



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 29 Gru 2008
Posty: 547
Skąd: OBERSCHLESIEN
Wysłany: 2017-06-19, 20:02   

moim zdaniem strzelając w ciemno to nie wydoli
_________________
PRLu wróć
syrena 105
junak M10
kopruszyna
MB W202
wsk kobuz
wołga M21
motorynka M1
 
czeresss 
Grzesiek


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 09 Sty 2016
Posty: 470
Skąd: Wiśniowa
Wysłany: 2017-06-19, 21:48   

jawos napisał/a:
moim zdaniem strzelając w ciemno to nie wydoli


Zgadzam się.
_________________
Czy to Ptak? Samolot? Nie! To Syrena szosą mknie.

http://syrena.gminanekla....der=asc&start=0
 
ufik 



Dołączył: 24 Sie 2016
Posty: 62
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2017-06-19, 23:58   

Produkcji Polskiej butla 160 l chyba wydajność określona jako 16 Nm, ja nie potrzebuje piaskować kontener tylko syrena ogarnąć :)
 
CZESIO1958 
motomaniak



Pomógł: 28 razy
Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 3657
Skąd: Mysłowice
Wysłany: 2017-06-20, 06:52   

O to jest panie fest sprzęt
W dawnych czasach na szanującym się warsztacie musiał być
:devil3
_________________
motomania na luzie
 
 
ufik 



Dołączył: 24 Sie 2016
Posty: 62
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2017-06-20, 08:31   

czyli co nie nada ?
 
SyrHarMer 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 29 Gru 2015
Posty: 654
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 2017-06-20, 08:48   

Wg mnie no niestety NIE NADA ! Te sprężarki zresztą nie mają za dobrej opinii !, a warsztaty chętnie ich się pozbywają ! kiedyś jak szukałem sprężarkę - też miałem taką na uwadze, ale facet co naprawia sprężarki wybił mi ją z głowy :fire
Poszukaj na internecie dane techniczne tej sprężarki i będziesz wiedział wszystko !!! SORRY !
_________________
Roman
 
ufik 



Dołączył: 24 Sie 2016
Posty: 62
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2017-06-20, 09:31   

Nie mogę znaleźć info o niej tabliczka jest zamazana
 
SyrHarMer 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 29 Gru 2015
Posty: 654
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 2017-06-20, 10:25   

ufik, - Jeżeli chcesz w połowie drogi między Zieloną, a Wolsztynem jest Sulechów !
Tam mieszka i ma warsztat facet specjalista od sprężarek ! Jego nr tel. 691 703 397 (adres też mogę Ci podać) :ok3
_________________
Roman
 
ufik 



Dołączył: 24 Sie 2016
Posty: 62
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2017-06-20, 11:25   

Aspa 60 :) opinie skrajne chyba zrobimy mały remont i będzie do malowania i jakieś małe piaskowańko przecie nie muszę dmuchać dysza 5mm
 
SyrHarMer 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 29 Gru 2015
Posty: 654
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 2017-06-20, 11:29   

ufik, a skąd to wiesz ? dzwoniłeś ? :faja
_________________
Roman
 
ufik 



Dołączył: 24 Sie 2016
Posty: 62
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2017-06-20, 11:59   

Ale że co wiem ?
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template Acid v 0.4 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne fixing Program do sklepu

Szybki dostęp:
www.syrena.nekla.pl www.syrenabielsko.pl syrenalaminat.prv.pl fsomoto.xip.pl fsoautoklub.pl fsocarteam.xip.pl www.syrenki.friko.pl aparatos.prv.pl www.syrenki.prv.pl www.jaro19.prv.pl www.syrenka.frankiego.prv.pl syrena.warszawa.pl www.syrena.republika.pl Forum Klubu Wartburga Forum Polskiej Motoryzacji Ocalmy wspomnienia Portal Miłośników Pojazdów Zabytkowych
REKLAMA

samochody zabytkowe

BANERY