Syrenki Janka- Bosto 353 i R20

Przedstaw siebie i swoje pojazdy. Mój login - moim tytułem tematu
ODPOWIEDZ
homer
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 309
Rejestracja: 2005-12-25, 16:30
Lokalizacja: Łódź

Post autor: homer »

Klepałem. W 104 mam uszczelki właśnie z PF.
W uszach świst, w oczach mgła, na liczniku dwajścia dwa!
Awatar użytkownika
Jack
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 871
Rejestracja: 2005-07-02, 21:03
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Jack »

w 104 szpara jest mniejsza i tam jest problem z uszczelkami od PF ale w 105 drzwi bardziej odstają i powinno pasować ???

możnaby posmarowac jakims smarem do uszczelek żeby zmiękła lub wałek 1/2
homer
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 309
Rejestracja: 2005-12-25, 16:30
Lokalizacja: Łódź

Post autor: homer »

No jeszcze będę walczył. Na chwilę obecną prawe drzwi zamykają się łaskawie na raz (o tym, żeby zaskoczyły na drugą zapadkę można pomarzyć), natomiast lewe mimo katowania rantu dają się czasem zamknąć po porządnym trzaśnięciu :-/ Dodam, że są miejsca, gdzie przy zamkniętych drzwiach jest szpara między nimi a uszczelką. Najlepsza byłaby uszczelka z gumy porowatej bez metalu w środku, do przyklejenia.
A że w 105 powinna uszczelka od PF pasować, ale nie pasuje? Cóż- syrena...
W uszach świst, w oczach mgła, na liczniku dwajścia dwa!
Awatar użytkownika
Wojt
-#Weteran
-#Weteran
Posty: 2041
Rejestracja: 2005-05-02, 12:45
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Wojt »

Link

Zajrzyj tu, zastosowałem uszczelki od VW Polo, bodajże od typu 6N. Na szrotach powinieneś takie uszczelki kupić za grosze.[/u]
...no i poszedł biedaczysko, po szerokim szukać świecie czegoś, co jest bardzo blisko.
homer
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 309
Rejestracja: 2005-12-25, 16:30
Lokalizacja: Łódź

Post autor: homer »

Wyglądają obiecująco :D
W uszach świst, w oczach mgła, na liczniku dwajścia dwa!
Awatar użytkownika
Tomasz
-#Weteran
-#Weteran
Posty: 2334
Rejestracja: 2006-11-21, 11:38
Lokalizacja: Bełdów

Post autor: Tomasz »

Pacze i ne wierze o_O :ok3 :ok2 :ok3 :faja :piwo:
Awatar użytkownika
Jack
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 871
Rejestracja: 2005-07-02, 21:03
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Jack »

http://allegro.pl/uszczelka-drzwi-prawa ... 80612.html
kiedys kupiłem taką uszczelke na próbe

ona wygląda inaczej niż w Twojej syrenie kolego Wojt i pasuje tak średnio, tzn jest gruba i mało podatna czy to na pewno polo miało być ???

[ Dodano: 2016-05-20, 23:09 ]
http://allegro.pl/vw-polo-6n2-99-01-3-d ... 36868.html
Awatar użytkownika
Wojt
-#Weteran
-#Weteran
Posty: 2041
Rejestracja: 2005-05-02, 12:45
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Wojt »

Tn na drugim linku to uszczelka otworu drzwiowego w nadwoziu, a te "moje" to uszczelki przyklejane do drzwi, a nie nabijane na ktawędź otworu drzwiowego. Z tego co pamiętam to jednak było Polo, a już na 100% jakiś VW.
...no i poszedł biedaczysko, po szerokim szukać świecie czegoś, co jest bardzo blisko.
Awatar użytkownika
Jack
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 871
Rejestracja: 2005-07-02, 21:03
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Jack »

widze tą uszczelke w Twoim wątku jest idealna, tylko podaj proszę od czego to

bo POLO 9n/6n na 100% nie - niestety kupiłem za Twoja radą i wtopa...
homer
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 309
Rejestracja: 2005-12-25, 16:30
Lokalizacja: Łódź

Gotuje się

Post autor: homer »

Już dawno temat Bosto 353 byłby zamknięty, gdyby nie jeden problem- nawet przy 20 st. C na zewnątrz po przejechaniu kilku kilometrów gotuje się woda w układzie chłodzenia. Skarpeta ma silnik od wartburga z głowicą wartburga i chłodnicę również od tego samochodu. Obecnie układ chłodzenia jest zrobiony jak w starszych wartburgach, to znaczy rurka z górnego zbiornika chłodnicy połączona jest z dołem zbiorniczka wyrównawczego i zbiornik działa jak naczynie wzbiorcze- gdy ciecz się rozszerza nadmiar leci do zbiorniczka, gdy silnik jest zimny układ zasysa sobie wodę ze zbiorniczka. Wcześniej zrobiłem układ ze zbiornikiem przelewowym, czyli pompa zasysała wodę z dołu zbiorniczka, a nadmiar wylatywał z chłodnicy do góry zbiornika. W obu przypadkach grzeje się. Termostat wyjęty, chłodnica drożna. Nawet w akcie desperacji planowałem głowicę i wymieniłem uszczelkę. Układ jest odpowietrzony. Pompa pompuje, ciecz krąży- sprawdzone. Naprawdę załamka. Może przyczyny szukać w bloku silnika? Ale co to miałoby być... Może kamień?
Dodam, że w mojej skorupie mam tak samo zrobiony układ chłodzenia i działa.
Pomóżta :(
W uszach świst, w oczach mgła, na liczniku dwajścia dwa!
Awatar użytkownika
syreniarz1992
-#Weteran
-#Weteran
Posty: 2631
Rejestracja: 2005-01-24, 16:21
Lokalizacja: Kraków

Post autor: syreniarz1992 »

nie pamiętam już jak są węże w warczyblasze,ale nie da się ich zamontować odwrotnie tak jak w syrenie?jak pomylisz w s31 kroćce to się momentalnie gotuje.
homer
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 309
Rejestracja: 2005-12-25, 16:30
Lokalizacja: Łódź

Post autor: homer »

nie da się ich zamontować odwrotnie tak jak w syrenie?

Nie da się.
W uszach świst, w oczach mgła, na liczniku dwajścia dwa!
Awatar użytkownika
syreniarz1992
-#Weteran
-#Weteran
Posty: 2631
Rejestracja: 2005-01-24, 16:21
Lokalizacja: Kraków

Post autor: syreniarz1992 »

wygotuj ją octem. Najwyżej bedziesz lutował chłodnice.
ODPOWIEDZ