Remont czas zacząć moja 105
-
- -#Nowy nabytek forum
- Posty: 50
- Rejestracja: 2006-12-04, 23:43
- Lokalizacja: Białogard - Gościnko
- Kontakt:
Remont czas zacząć moja 105
Witam
Postanowiłem w końcu wkleić trochę zdjęć.
Za kurację zabrałem się rok temu idzie powoli, ale grunt że do przodu. Syrenka była jeżdżąca ale miała sporo mankamentów i stylistycznych i mechanicznych, elektrycznych więc postanowiłem to w końcu zmienić. Na dzień dzisiejszy mam już najgorsze za sobą.
Teraz powoli wychodzę na prostą.
Blacharka, lakier, położone 3 warstwy białej bazy + 2 warstwy klaru cała elektryka od podstaw zrobiona i podłączona światła podłączyłem na przekaźnikach, wnętrze tapicerka, podsufitka, kolumna kierownicza z którą miałem problem z łożyskiem przy kierownicy i brakującej tulejki która dociska to łożysko ale kupiłem nowe łożysko uzupełniłem braki i działa jak należy.
Zostało do zrobienia skrzynia, silnik, hamulce i masa jeszcze innych drobnych rzeczy.
https://drive.google.com/folderview?id= ... sp=sharing
Postanowiłem w końcu wkleić trochę zdjęć.
Za kurację zabrałem się rok temu idzie powoli, ale grunt że do przodu. Syrenka była jeżdżąca ale miała sporo mankamentów i stylistycznych i mechanicznych, elektrycznych więc postanowiłem to w końcu zmienić. Na dzień dzisiejszy mam już najgorsze za sobą.
Teraz powoli wychodzę na prostą.
Blacharka, lakier, położone 3 warstwy białej bazy + 2 warstwy klaru cała elektryka od podstaw zrobiona i podłączona światła podłączyłem na przekaźnikach, wnętrze tapicerka, podsufitka, kolumna kierownicza z którą miałem problem z łożyskiem przy kierownicy i brakującej tulejki która dociska to łożysko ale kupiłem nowe łożysko uzupełniłem braki i działa jak należy.
Zostało do zrobienia skrzynia, silnik, hamulce i masa jeszcze innych drobnych rzeczy.
https://drive.google.com/folderview?id= ... sp=sharing
Ostatnio zmieniony 2015-12-03, 20:37 przez zibi, łącznie zmieniany 1 raz.
- Maciej HYsa
- -#Youngtimer
- Posty: 678
- Rejestracja: 2012-07-30, 11:57
- Lokalizacja: Biłgoraj
- SUPER.DAWID
- -#Weteran
- Posty: 2045
- Rejestracja: 2006-01-17, 20:11
- Lokalizacja: Trzebinia-Małopolska
Ładnie to wygląda. Kawał dobrej roboty.
Zapraszam do mojej galerii ja zacząłem od drugiej strony i podwozie mam już prawie zrobione. Jeśli mógł bym pomóc radą, wskazówką chętnie pomogę.
Zapraszam do mojej galerii ja zacząłem od drugiej strony i podwozie mam już prawie zrobione. Jeśli mógł bym pomóc radą, wskazówką chętnie pomogę.
NIECH MIXOL BEDZIE Z SYRENIARZAMI
http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewt ... 048#189048
Syrena 104 AD 1966r
http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewt ... 048#189048
Syrena 104 AD 1966r
-
- -#Nowy nabytek forum
- Posty: 50
- Rejestracja: 2006-12-04, 23:43
- Lokalizacja: Białogard - Gościnko
- Kontakt:
Dziękuje za słowa uznania. Super.Dawid widziałem twoją galerie przeglądam często i podziwiam za trud i dokładność nad każdym szczegółem pełen profesjonalizm
Dzięki napewno będę korzystał z oferowanej pomocy.
Nie sądziłem że będe miał problem z linką prędkościomierza środek wypadł mi z pancerza i nie pamiętam jak to było, z jednej strony linka ma taką podkładkę "dystans" a potem ten bolec, a z drugiej nie mam nic jest sam bolec i nie wiem która strona ma być w skrzyni czy to ma jakieś znaczenie ? Dodam że przed demontażem jak jeździłem po drogach licznik wskazywał prędkość bez zarzutu więc chyba nic tam nie brakuje ?
Dzięki napewno będę korzystał z oferowanej pomocy.
Nie sądziłem że będe miał problem z linką prędkościomierza środek wypadł mi z pancerza i nie pamiętam jak to było, z jednej strony linka ma taką podkładkę "dystans" a potem ten bolec, a z drugiej nie mam nic jest sam bolec i nie wiem która strona ma być w skrzyni czy to ma jakieś znaczenie ? Dodam że przed demontażem jak jeździłem po drogach licznik wskazywał prędkość bez zarzutu więc chyba nic tam nie brakuje ?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
nic nie brakuje, ten "dystans" blokuje linkę żeby się nie przesuwała ma być na górze
Twoj symbol WSK twój bak słodko zaokrąglony...
Dewiacji posiadania nie da się wyleczyć
mój mail:
motonita@syrena.biz
Dewiacji posiadania nie da się wyleczyć
mój mail:
motonita@syrena.biz
-
- -#Nowy nabytek forum
- Posty: 50
- Rejestracja: 2006-12-04, 23:43
- Lokalizacja: Białogard - Gościnko
- Kontakt:
Dzięki
Panowie mam prośbę czy mógłby ktoś u siebie pomierzyć na jakiej wysokości ma zamontowane listwy chodzi mi tylko o końce listew na której się zaczyna i kończy.
Listew jeszcze nie posiadam wogóle ich nie miałem, będę dopiero kupował i na taśmę dwustronna mocował nie jestem zwolennikiem dziur.
Panowie mam prośbę czy mógłby ktoś u siebie pomierzyć na jakiej wysokości ma zamontowane listwy chodzi mi tylko o końce listew na której się zaczyna i kończy.
Listew jeszcze nie posiadam wogóle ich nie miałem, będę dopiero kupował i na taśmę dwustronna mocował nie jestem zwolennikiem dziur.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Z tego co ja pamietam to przednia listwa musi celować w środek reflektora przedniego a tylna w początek reflektora tylnego. Całość musisz ułożyć tak zeby listwy ładnie ze sabą sie zgrywaly.
Jesli bedziesz robił na taśmę dwustronną to listwy musza idealnie przylegać do powierzchni błotników i drzwi bo inaczej zacznie zbierać sie kurz i wilgoć w szczelinach i zaczną sie odklejać.
Problem moze być rownież przy zdejmowaniu mogą sie pokrzywić i cieżko usunąć klej z nadwozia. Jak znajdę zdjęcie to prześle z dokladnymi wymiarami mocowania listew.
Jesli bedziesz robił na taśmę dwustronną to listwy musza idealnie przylegać do powierzchni błotników i drzwi bo inaczej zacznie zbierać sie kurz i wilgoć w szczelinach i zaczną sie odklejać.
Problem moze być rownież przy zdejmowaniu mogą sie pokrzywić i cieżko usunąć klej z nadwozia. Jak znajdę zdjęcie to prześle z dokladnymi wymiarami mocowania listew.
104-1969 r- oryginal
shl m11- 1961r- oryginal
MZ etz 250 - 1983r - oryginał
Klania sie PRL
shl m11- 1961r- oryginal
MZ etz 250 - 1983r - oryginał
Klania sie PRL
-
- -#Nowy nabytek forum
- Posty: 50
- Rejestracja: 2006-12-04, 23:43
- Lokalizacja: Białogard - Gościnko
- Kontakt:
drobson będę czekał na wymiary sprawa nie jest pilna, ale pamiętaj o mnie
Dzisiaj zakupiłem antenę ori unitra w moim rodzinnym mieście gdzie je produkowali, 1990r data produkcji anteny na karteczce.
Jak to jest z tym podłączeniem radia ? mam safari 5 dwa kable głośniki i jeden raczej plusowy kabel wychodzi z radia podł. do skrz. bezp jako plus ori. jak podłącze antenę to minus z anteny przejdzie na radio to zagra zwarcia nie będzie ? bo antena robi jakby za masę ?
Instalację mam na minusie na masę pod alternator zrobioną.
Dzisiaj zakupiłem antenę ori unitra w moim rodzinnym mieście gdzie je produkowali, 1990r data produkcji anteny na karteczce.
Jak to jest z tym podłączeniem radia ? mam safari 5 dwa kable głośniki i jeden raczej plusowy kabel wychodzi z radia podł. do skrz. bezp jako plus ori. jak podłącze antenę to minus z anteny przejdzie na radio to zagra zwarcia nie będzie ? bo antena robi jakby za masę ?
Instalację mam na minusie na masę pod alternator zrobioną.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Pozwolilem sobie skopiowac post kolegi "Taeda" z forum, zeby tego samego nie pisac drugi raz.
Dotyczy to tylko blotnika przedniego pozostala linia listew ma byc kontynuacja listwy przedniego blotnika.
Istotny jest poziom (wysokość) przyczepienia listwy na błotniku przednim, a ilość dziurek podaję wg. fabrycznego szablonu, ale to se można zmienić skoro nie mamy często takich zapinek i kombinujemy ze śrubkami ( w oryginale jest 1 śrubka a reszta to spinki).
Stoisz przy samochodzie przy błotniku prawym (błotnik od strony pasażera). Od środkowego punktu tego wcięcia "na koło" odmierzasz w górę 9,5 cm--- to jest poziom środeczka dziurek !!!!!! Weź poziomnicę i narysuj se krechę wzdłuż błotnika.
A teraz--ustawienie dziurek i ich liczba:::::Liczymy do strony gdzie są drzwi::::
Od krawędzi błotnika tam gdzie są drzwi, do środka pierwszej dziurki jest 4,5 cm.
Od tej dziurki do następnej dziurki jest 6,2 cm. (Idziemy w stronę okulara).
Od tej drugiej dziurki do trzeciej dziurki jest 20,2 cm. Do następnej dziurki jest też 20,2 cm. Do kolejnej jest 20 cm. I do ostatniej jest 25,5 cm-jest ona już blisko reflektora.
Dotyczy to tylko blotnika przedniego pozostala linia listew ma byc kontynuacja listwy przedniego blotnika.
Istotny jest poziom (wysokość) przyczepienia listwy na błotniku przednim, a ilość dziurek podaję wg. fabrycznego szablonu, ale to se można zmienić skoro nie mamy często takich zapinek i kombinujemy ze śrubkami ( w oryginale jest 1 śrubka a reszta to spinki).
Stoisz przy samochodzie przy błotniku prawym (błotnik od strony pasażera). Od środkowego punktu tego wcięcia "na koło" odmierzasz w górę 9,5 cm--- to jest poziom środeczka dziurek !!!!!! Weź poziomnicę i narysuj se krechę wzdłuż błotnika.
A teraz--ustawienie dziurek i ich liczba:::::Liczymy do strony gdzie są drzwi::::
Od krawędzi błotnika tam gdzie są drzwi, do środka pierwszej dziurki jest 4,5 cm.
Od tej dziurki do następnej dziurki jest 6,2 cm. (Idziemy w stronę okulara).
Od tej drugiej dziurki do trzeciej dziurki jest 20,2 cm. Do następnej dziurki jest też 20,2 cm. Do kolejnej jest 20 cm. I do ostatniej jest 25,5 cm-jest ona już blisko reflektora.
104-1969 r- oryginal
shl m11- 1961r- oryginal
MZ etz 250 - 1983r - oryginał
Klania sie PRL
shl m11- 1961r- oryginal
MZ etz 250 - 1983r - oryginał
Klania sie PRL
-
- -#Nowy nabytek forum
- Posty: 50
- Rejestracja: 2006-12-04, 23:43
- Lokalizacja: Białogard - Gościnko
- Kontakt:
dzięki drobson
[ Dodano: 2015-11-08, 17:55 ]
Prace powoli idą do przodu. Ostatnio podłączyłem radio safari 5(smp-502) z minusem na masie gra i buczy rmf max wstawiłem szyby przykręciłem kilka detali, walka z podsufitką, przymiarka i zamontowanie boczka.
Na dniach powinienem odebrać detale które dałem do galwanizacji.
I na ten rok plan działania zakończony przy syrence, czekanie do wiosny zbieranie funduszy na kolejne prace. Jeszcze mechanika została do zrobienia.
Jakby ktoś miał walający się po kątach głośnik unitra to chętnie kupie najlepiej taki z uchwytem zeby przykręcić sobie do półki.
[ Dodano: 2015-11-08, 17:55 ]
Prace powoli idą do przodu. Ostatnio podłączyłem radio safari 5(smp-502) z minusem na masie gra i buczy rmf max wstawiłem szyby przykręciłem kilka detali, walka z podsufitką, przymiarka i zamontowanie boczka.
Na dniach powinienem odebrać detale które dałem do galwanizacji.
I na ten rok plan działania zakończony przy syrence, czekanie do wiosny zbieranie funduszy na kolejne prace. Jeszcze mechanika została do zrobienia.
Jakby ktoś miał walający się po kątach głośnik unitra to chętnie kupie najlepiej taki z uchwytem zeby przykręcić sobie do półki.
Remont
zibiZ ciekawości - który to jest rocznik ? Może mamy z tego samego rocznika ?
Ty chyba pomału będziesz kończył remont ? Moją też chcę pomalować na biało bardzo mi się Twoja podoba ! Ładne siedzenia !!! Będzie GIT
Ty chyba pomału będziesz kończył remont ? Moją też chcę pomalować na biało bardzo mi się Twoja podoba ! Ładne siedzenia !!! Będzie GIT
Roman roman.bloszyk@gmail.com 799 860 545
KATALOGI CZĘŚCI ZAMIENNYCH
Syrena 100, 101, 102 na płycie CD
Wydanie I 1959r i wydanie II 1962r
KOSZULKI Z NADRUKIEM
Dla Syreniarzy - wszystkie modele i roczniki
i dziewęć pozostałych aut z PRL
KATALOGI CZĘŚCI ZAMIENNYCH
Syrena 100, 101, 102 na płycie CD
Wydanie I 1959r i wydanie II 1962r
KOSZULKI Z NADRUKIEM
Dla Syreniarzy - wszystkie modele i roczniki
i dziewęć pozostałych aut z PRL