Warszawa 201F - wnętrze

Materiały i informacje historyczne. Zmiany w czasie produkcji, identyfikacja części, detali,roczników, pytania o oryginalność.

ODPOWIEDZ
Caronez
-#Junior
-#Junior
Posty: 182
Rejestracja: 2011-10-21, 14:00
Lokalizacja: ...

Warszawa 201F - wnętrze

Post autor: Caronez »

Czołem Syreniarze i Warszawiarze!

Znajomy prowadzi pracę nad modelem Warszawy 201F w skali 1:43 i potrzebuje zdjęcia wnętrza Warszawy, głównie podłogi, tapicerki i koloru deski rozdzielczej. Będę bardzo wdzięczny za udzieloną pomoc! :)

Pozdrawiam!
Awatar użytkownika
przemocha
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 550
Rejestracja: 2014-09-07, 12:27
Lokalizacja: małopolskie

Re: Warszawa 201F - wnętrze

Post autor: przemocha »

Caronez pisze:Czołem Syreniarze i Warszawiarze!

Znajomy prowadzi pracę nad modelem Warszawy 201F w skali 1:43 i potrzebuje zdjęcia wnętrza Warszawy, głównie podłogi, tapicerki i koloru deski rozdzielczej. Będę bardzo wdzięczny za udzieloną pomoc! :)

Pozdrawiam!
Warszawa Furgon – powstawała przez wykonanie nadbudowy nad pick-upem i szacuje się, że zbudowano ich zaledwie ok. 50 sztuk. (...) Info i zdjęcie z Giełda klasyków
Obrazek.
Na piechotę szybciej.
~Przeciętny człowiek o Syrenie

Jedyne co spalił Jawką to duże ilości paliwa :D
Awatar użytkownika
eMO 1966
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 598
Rejestracja: 2006-07-12, 13:02
Lokalizacja: Ostrów Wlkp
Kontakt:

Post autor: eMO 1966 »

Skąd masz dane o wielkości produkcji? :)

Warto też podkreśłić, ze furgony budowało i smao FSO, i cąłkiem sporo dużych warsztatów resortowych czy "firmowych" na swoje własne potrzeby. Zawsze była to zabudowa pick-upa, ale tez zawsze rózna w stylu i detalach.
"Nie skarż się na nic, czemu nie musisz się poddawać"
------------------------------------------
http://forum.polskiedostawczaki.pl/
Awatar użytkownika
przemocha
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 550
Rejestracja: 2014-09-07, 12:27
Lokalizacja: małopolskie

Post autor: przemocha »

eMO 1966 pisze:Skąd masz dane o wielkości produkcji? :)
przemocha pisze:Info z Giełda klasyków
Na piechotę szybciej.
~Przeciętny człowiek o Syrenie

Jedyne co spalił Jawką to duże ilości paliwa :D
Awatar użytkownika
eMO 1966
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 598
Rejestracja: 2006-07-12, 13:02
Lokalizacja: Ostrów Wlkp
Kontakt:

Post autor: eMO 1966 »

Heh ;)

http://www.gieldaklasykow.pl/warszawa-f ... n-ozorkow/

W FSO furgony powstawały od 1960 do 1965 roku (do uruchomienia produkcji kombi). Głównie jako sanitarki, ale także w wersji z tylnymi (bocznymi) drzwiami po stronie pasażera - wiadomo, że kilka takich aut użytkowała TV i Polskie Radio.

Furgony dla Poczty - powstawąły i dużo wczesniej, i jeszcze później, niż w FSO. Pocztowe zawsze budowały własnym sumptem zakłady Łączności.

Furgony podobne do fabrycnzych z FSO, ale wcześniej (!) zaczęły budowac na potrzeby Milicji Warsztaty MSW nr 2 w Łodzi.

Warsztaty przy PGRach. POMy itp - takze własnym sumptem budowąły furgony... W zakładzie hodowli zarodowej w okolicach Ostrowa Wielkopolskiego takich smaodizelnie przebudownaych Warszaw było około 9szt na przestzreni 10 lat. Później były jeszcze sprzedane tak zwnaym "prywaciarzom".

Udokumentowane dane o wielkości produkjci furgonów jka na razie nigdzie nie wypłynęły - dlatego się zdziwiłem, czytając dość konkretną liczbę ;)

Furgony z FSO o jakich szerzej "w światku" wiadomo, są na dziś znane 2 (słwonie: dwa).
Pozostałe to 1 sztuka z tych łódzkich zakładów MSW i około 10 powstałyhc w lokalnych warsztatach (wspomniane PGRY, POMY itp).Ten z Ozorkowa, z ogłoszenia, zalicza się do tych ostatnich.

Co zaś ciekawe, i co wiadomo na pewno, między innymi z analizy zdjęć i relacji świadków - to, że furgonów poza fabryką powstało wyraźnie wiecje, niż fabrycznych.

Pozdrawiam! :D
"Nie skarż się na nic, czemu nie musisz się poddawać"
------------------------------------------
http://forum.polskiedostawczaki.pl/
Maciekb
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 643
Rejestracja: 2012-04-19, 17:36
Lokalizacja: Zagnańsk

Post autor: Maciekb »

Widziałem te Warszawę na motobajzlu w Łodzi, szkoda że nie jest fabryczna :???: w takim razie nie jest warta stówy
Polski Fiat 125p '72
ZAZ Zaporożec 968 '77
FSO Syrena 104 '69
FSM Syrena 105 '73
FSC Star 3W200-803 '80
Wartburg 1.3 '90
Renault Safrane 3.0 RXE '94
Fiat Seicento 900 SX '99
Awatar użytkownika
KIEROWCA
-#Stara Gwardia
-#Stara Gwardia
Posty: 4555
Rejestracja: 2005-02-24, 23:43
Lokalizacja: PRL
Kontakt:

Post autor: KIEROWCA »

Swego czasu toczyła się dyskusja o furgonach na necie z której wynikało że fabryczne miały daszek nad tylną klapą zaokrąglony a te rzemieślnicze najczęściej wystający do góry jak w egzemplarzu z Ozorkowa.
Poza tym wychodziły takie furgony i pikapy z nowym siateczkowym grillem??? To chyba jakiś ulep.
::::Poradnik kompleksowej wiedzy syrenkowej ==UZUPEŁNIENIE GLINKI::::
===> http://chomikuj.pl/mariuszw2145/SYRENA <=== :dresiarz
::::Najljepsze jest nalanie do pełna w progi łoju baraniego na gorąco::::
Jakub G
Posty: 21
Rejestracja: 2015-07-28, 02:11
Lokalizacja: powiat radziejowski

Post autor: Jakub G »

Tak, produkowano takie pojazdy.
Pickup jako 203P/204P, później jako 223P/224P. Utrzymywały się w produkcji do końca, czyli do 1973 r.
Furgon, jako 203F/204F, powstawał tylko przez rok, od III kwartału 1964 r. W 1965 r. zostały zastąpione przez 203K/204K, czyli popularne kombi.
Zdjęcie modelu 203 w wersji furgon, w malowaniu PRiTV jest w książce A. Zielińskiego "Polskie Konstrukcje Motoryzacyjne 1961 - 1965".
Romet Kadet M 780 - 1987 r.
ODPOWIEDZ