Warszawa 201F - wnętrze
Warszawa 201F - wnętrze
Czołem Syreniarze i Warszawiarze!
Znajomy prowadzi pracę nad modelem Warszawy 201F w skali 1:43 i potrzebuje zdjęcia wnętrza Warszawy, głównie podłogi, tapicerki i koloru deski rozdzielczej. Będę bardzo wdzięczny za udzieloną pomoc!
Pozdrawiam!
Znajomy prowadzi pracę nad modelem Warszawy 201F w skali 1:43 i potrzebuje zdjęcia wnętrza Warszawy, głównie podłogi, tapicerki i koloru deski rozdzielczej. Będę bardzo wdzięczny za udzieloną pomoc!
Pozdrawiam!
Re: Warszawa 201F - wnętrze
Warszawa Furgon – powstawała przez wykonanie nadbudowy nad pick-upem i szacuje się, że zbudowano ich zaledwie ok. 50 sztuk. (...) Info i zdjęcie z Giełda klasykówCaronez pisze:Czołem Syreniarze i Warszawiarze!
Znajomy prowadzi pracę nad modelem Warszawy 201F w skali 1:43 i potrzebuje zdjęcia wnętrza Warszawy, głównie podłogi, tapicerki i koloru deski rozdzielczej. Będę bardzo wdzięczny za udzieloną pomoc!
Pozdrawiam!
.
Na piechotę szybciej.
~Przeciętny człowiek o Syrenie
Jedyne co spalił Jawką to duże ilości paliwa
~Przeciętny człowiek o Syrenie
Jedyne co spalił Jawką to duże ilości paliwa
Skąd masz dane o wielkości produkcji?
Warto też podkreśłić, ze furgony budowało i smao FSO, i cąłkiem sporo dużych warsztatów resortowych czy "firmowych" na swoje własne potrzeby. Zawsze była to zabudowa pick-upa, ale tez zawsze rózna w stylu i detalach.
Warto też podkreśłić, ze furgony budowało i smao FSO, i cąłkiem sporo dużych warsztatów resortowych czy "firmowych" na swoje własne potrzeby. Zawsze była to zabudowa pick-upa, ale tez zawsze rózna w stylu i detalach.
"Nie skarż się na nic, czemu nie musisz się poddawać"
------------------------------------------
http://forum.polskiedostawczaki.pl/
------------------------------------------
http://forum.polskiedostawczaki.pl/
Heh
http://www.gieldaklasykow.pl/warszawa-f ... n-ozorkow/
W FSO furgony powstawały od 1960 do 1965 roku (do uruchomienia produkcji kombi). Głównie jako sanitarki, ale także w wersji z tylnymi (bocznymi) drzwiami po stronie pasażera - wiadomo, że kilka takich aut użytkowała TV i Polskie Radio.
Furgony dla Poczty - powstawąły i dużo wczesniej, i jeszcze później, niż w FSO. Pocztowe zawsze budowały własnym sumptem zakłady Łączności.
Furgony podobne do fabrycnzych z FSO, ale wcześniej (!) zaczęły budowac na potrzeby Milicji Warsztaty MSW nr 2 w Łodzi.
Warsztaty przy PGRach. POMy itp - takze własnym sumptem budowąły furgony... W zakładzie hodowli zarodowej w okolicach Ostrowa Wielkopolskiego takich smaodizelnie przebudownaych Warszaw było około 9szt na przestzreni 10 lat. Później były jeszcze sprzedane tak zwnaym "prywaciarzom".
Udokumentowane dane o wielkości produkjci furgonów jka na razie nigdzie nie wypłynęły - dlatego się zdziwiłem, czytając dość konkretną liczbę
Furgony z FSO o jakich szerzej "w światku" wiadomo, są na dziś znane 2 (słwonie: dwa).
Pozostałe to 1 sztuka z tych łódzkich zakładów MSW i około 10 powstałyhc w lokalnych warsztatach (wspomniane PGRY, POMY itp).Ten z Ozorkowa, z ogłoszenia, zalicza się do tych ostatnich.
Co zaś ciekawe, i co wiadomo na pewno, między innymi z analizy zdjęć i relacji świadków - to, że furgonów poza fabryką powstało wyraźnie wiecje, niż fabrycznych.
Pozdrawiam!
http://www.gieldaklasykow.pl/warszawa-f ... n-ozorkow/
W FSO furgony powstawały od 1960 do 1965 roku (do uruchomienia produkcji kombi). Głównie jako sanitarki, ale także w wersji z tylnymi (bocznymi) drzwiami po stronie pasażera - wiadomo, że kilka takich aut użytkowała TV i Polskie Radio.
Furgony dla Poczty - powstawąły i dużo wczesniej, i jeszcze później, niż w FSO. Pocztowe zawsze budowały własnym sumptem zakłady Łączności.
Furgony podobne do fabrycnzych z FSO, ale wcześniej (!) zaczęły budowac na potrzeby Milicji Warsztaty MSW nr 2 w Łodzi.
Warsztaty przy PGRach. POMy itp - takze własnym sumptem budowąły furgony... W zakładzie hodowli zarodowej w okolicach Ostrowa Wielkopolskiego takich smaodizelnie przebudownaych Warszaw było około 9szt na przestzreni 10 lat. Później były jeszcze sprzedane tak zwnaym "prywaciarzom".
Udokumentowane dane o wielkości produkjci furgonów jka na razie nigdzie nie wypłynęły - dlatego się zdziwiłem, czytając dość konkretną liczbę
Furgony z FSO o jakich szerzej "w światku" wiadomo, są na dziś znane 2 (słwonie: dwa).
Pozostałe to 1 sztuka z tych łódzkich zakładów MSW i około 10 powstałyhc w lokalnych warsztatach (wspomniane PGRY, POMY itp).Ten z Ozorkowa, z ogłoszenia, zalicza się do tych ostatnich.
Co zaś ciekawe, i co wiadomo na pewno, między innymi z analizy zdjęć i relacji świadków - to, że furgonów poza fabryką powstało wyraźnie wiecje, niż fabrycznych.
Pozdrawiam!
"Nie skarż się na nic, czemu nie musisz się poddawać"
------------------------------------------
http://forum.polskiedostawczaki.pl/
------------------------------------------
http://forum.polskiedostawczaki.pl/
Swego czasu toczyła się dyskusja o furgonach na necie z której wynikało że fabryczne miały daszek nad tylną klapą zaokrąglony a te rzemieślnicze najczęściej wystający do góry jak w egzemplarzu z Ozorkowa.
Poza tym wychodziły takie furgony i pikapy z nowym siateczkowym grillem??? To chyba jakiś ulep.
Poza tym wychodziły takie furgony i pikapy z nowym siateczkowym grillem??? To chyba jakiś ulep.
::::Poradnik kompleksowej wiedzy syrenkowej ==UZUPEŁNIENIE GLINKI::::
===> http://chomikuj.pl/mariuszw2145/SYRENA <===
::::Najljepsze jest nalanie do pełna w progi łoju baraniego na gorąco::::
===> http://chomikuj.pl/mariuszw2145/SYRENA <===
::::Najljepsze jest nalanie do pełna w progi łoju baraniego na gorąco::::
Tak, produkowano takie pojazdy.
Pickup jako 203P/204P, później jako 223P/224P. Utrzymywały się w produkcji do końca, czyli do 1973 r.
Furgon, jako 203F/204F, powstawał tylko przez rok, od III kwartału 1964 r. W 1965 r. zostały zastąpione przez 203K/204K, czyli popularne kombi.
Zdjęcie modelu 203 w wersji furgon, w malowaniu PRiTV jest w książce A. Zielińskiego "Polskie Konstrukcje Motoryzacyjne 1961 - 1965".
Pickup jako 203P/204P, później jako 223P/224P. Utrzymywały się w produkcji do końca, czyli do 1973 r.
Furgon, jako 203F/204F, powstawał tylko przez rok, od III kwartału 1964 r. W 1965 r. zostały zastąpione przez 203K/204K, czyli popularne kombi.
Zdjęcie modelu 203 w wersji furgon, w malowaniu PRiTV jest w książce A. Zielińskiego "Polskie Konstrukcje Motoryzacyjne 1961 - 1965".
Romet Kadet M 780 - 1987 r.