Poszukiwany mechanik- zamiana silnika w M20 na Ford V6 2.9

Zapytania i porady techniczne
suchar77
-#Nowy nabytek forum
-#Nowy nabytek forum
Posty: 33
Rejestracja: 2010-05-25, 17:06
Lokalizacja: POLSKA

Poszukiwany mechanik- zamiana silnika w M20 na Ford V6 2.9

Post autor: suchar77 »

Witam serdecznie,
Poszukuje mechanika, który wrzuci do mojej m20 silnik z forda scorpio v6. Początkowo myślałem o V8, ale teraz zszedłem na ziemię i szukam fachowca, który już to zrobił i tego nie zepsuje. Jeśli macie jakieś namiary to bardzo proszę o pomoc. Z góry dziękuję za odpowiedzi
Awatar użytkownika
CZESIO1958
-#Stara Gwardia
-#Stara Gwardia
Posty: 4286
Rejestracja: 2009-06-07, 19:20
Lokalizacja: Mysłowice

Post autor: CZESIO1958 »

Nie chcę odstręczać ale jak silnik to co z mostem.
Że o hamulcach nie wspomnę.
Widziałem SWPY w Uazach . Silnik BMW I skrzynia się rozlatywała. A o ukręconychh półosiach nie wspomnę. A hamulce no bo jak to rozpędzisz to trzeba zatrzymać no nie :devil3
motomania na luzie
PYJTERSON
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 501
Rejestracja: 2008-03-19, 16:34
Lokalizacja: Georgenberg

Re: Poszukiwany mechanik- zamiana silnika w M20 na Ford V6 2

Post autor: PYJTERSON »

suchar77 pisze:Witam serdecznie,
Poszukuje mechanika, który wrzuci do mojej m20 silnik z forda scorpio v6. Początkowo myślałem o V8, ale teraz zszedłem na ziemię i szukam fachowca, który już to zrobił i tego nie zepsuje. Jeśli macie jakieś namiary to bardzo proszę o pomoc. Z góry dziękuję za odpowiedzi
Sebastian

GZW Odbudowa i Tuning
ul. Wolności 38
42-674 Zbrosławice
tel 663 082 622

i gwiazdka

*dobry fachman i ma dużą wiedze... ale....?
sam się zorientuj wujek google i klienci powiedzą więcej


fotka - http://i43.tinypic.com/a5dwlj.jpg

cytat z netu
Sebastian Sarre Zbrosławice , na co dzień gazuje silniki , klienci z calej polski , na koncie gazowanie m in. W12 turbo ,V10 , v8 turbo .Kilka ciekawych przeróbek warszaw , w tym limuzyna przedłużana o 130cm .
fotka z warszawą v12 bmw filmik niestety zablokowany z racji muzyki. na koncie warszawy z silnikiem v6 ford i landrower , ruski gazik z v6 ford ,warszawa V8 audi w trakcie no i żuk z v8 audi centralnie ( jako pomoc razem z kolegą )

link do cytatu http://www.goldenline.pl/grupy/Motoryza ... 1#41352844
jeżdżę Syreną od urodzenia non stop....
To takie małe perpetuom mobile dolnej zwrotnicy, życie po życiu na wieki Syrena :)
http://images77.fotosik.pl/645/9e851aeb87c4a225med.jpg
suchar77
-#Nowy nabytek forum
-#Nowy nabytek forum
Posty: 33
Rejestracja: 2010-05-25, 17:06
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: suchar77 »

Dzwoniłem do niego- niestety dowiedziałem się tylko od pracownika, że ma urlop. Co do opinii trochę się po ich poczytaniu boję.
Jędrulo
młody syreniarz
młody syreniarz
Posty: 200
Rejestracja: 2006-04-21, 19:42
Lokalizacja: Strucelserwis Reguły

Post autor: Jędrulo »

Silnik ze skrzynią i mostem to nie wszystko. Zacznij od zawiasu i hamulców, ja mam w granicach 85- 90KM na s21 w nysie i mimo modyfikacji łatwiej toto rozpędzić niż wyhamować, a czym poskromić te 150KM ze scorpio? tarczówki z lublina się przynajmniej kłaniają+przewody w stalowym oplocie, sprężyny z zuka diesla skrócone o 1 zwój(~40mm niżej), amorki przód-tylne gazówki z w123 a tylne to tył gazowy z sharana I. Oczywiście resory tylne też należałoby obniżyć(lub wykonać inne), dodać drążki reakcyjne, lub drążek panharda.
Mon coeur- deux temp moteur!
mario d
-#Nowy nabytek forum
-#Nowy nabytek forum
Posty: 82
Rejestracja: 2006-10-15, 20:44
Lokalizacja: Wojkowice

Post autor: mario d »

panowie ,jezdze wawka na V6 już 7 lat od 3 lat na silniku 2.9 zawieszenie oryginalne poszerzone z racji tarczowek,przestrojone katy pochylenia kola,pompa z serwem ,tarczówki z Lublina, no i most z wołgi,piszecie o drążkach,skracaniu sprężyn,po co ,to nie 300KM tylko 150,zadnych drazkow reakcyjnych,gume pali ,przyspieszenie ma ale znow az tak dupy nie urywa
warszawa 1970r.2.9 V6
Warszawa M20 1957r.
Ford scorpio 2.3 16V 1996r.
Komar 1962r.
Jędrulo
młody syreniarz
młody syreniarz
Posty: 200
Rejestracja: 2006-04-21, 19:42
Lokalizacja: Strucelserwis Reguły

Post autor: Jędrulo »

najważniejsze hamulce, dobrze,że chociaż ustawione. a zawias akurat w nysie musiałem dłubnąć, bo wyższa i cięższa od wawki przecież sporo, w każdym razie warto było.
Jak ktoś śmiga tylko po prostej, to faktycznie, nie musi obniżać. Swoją drogą to 150 KM w tej budzie nie będzie bałaganić, nie ta masa i wymiary.
Mon coeur- deux temp moteur!
mario d
-#Nowy nabytek forum
-#Nowy nabytek forum
Posty: 82
Rejestracja: 2006-10-15, 20:44
Lokalizacja: Wojkowice

Post autor: mario d »

kto mowi ze smigam po prostej? wystarczy mieć 5 calowe fele i oponki 215/65/15, i już wawka lepiej trzyma się drogi
warszawa 1970r.2.9 V6
Warszawa M20 1957r.
Ford scorpio 2.3 16V 1996r.
Komar 1962r.
MaSa
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 659
Rejestracja: 2007-05-03, 13:00
Lokalizacja: stargard

d

Post autor: MaSa »

Ja z racji tego że siedzę po uszy w Jeepach to pakowałbym 5.2 V8 z Grand Cherokee ZJ, albo jakby pozwoliły fundusze to nawet 4.7 V8 z Granda WJ.

Myślę że można by to zamontować albo z automatyczną albo z manualną skrzynią biegów.
Na automacie hulałoby to nieźle, na manualu trzeba by uważać bo mogłaby zarzucać tyłem przy każdej ostrzejszej zmianie biegu :devil3
Jędrulo
młody syreniarz
młody syreniarz
Posty: 200
Rejestracja: 2006-04-21, 19:42
Lokalizacja: Strucelserwis Reguły

Post autor: Jędrulo »

fajne silniki, tylko cięzkie-co na to buda wawki?
Mon coeur- deux temp moteur!
Awatar użytkownika
CZESIO1958
-#Stara Gwardia
-#Stara Gwardia
Posty: 4286
Rejestracja: 2009-06-07, 19:20
Lokalizacja: Mysłowice

Post autor: CZESIO1958 »

S21 teź nie jest lekki.
motomania na luzie
mario d
-#Nowy nabytek forum
-#Nowy nabytek forum
Posty: 82
Rejestracja: 2006-10-15, 20:44
Lokalizacja: Wojkowice

Post autor: mario d »

na fordowskiej v6 trza mieć sprężyny z zuka diesla ,bo silnik cięższy od S21 i na oryginalnych trochę miota przodem
warszawa 1970r.2.9 V6
Warszawa M20 1957r.
Ford scorpio 2.3 16V 1996r.
Komar 1962r.
MaSa
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 659
Rejestracja: 2007-05-03, 13:00
Lokalizacja: stargard

Post autor: MaSa »

tak i tak trzeba rzeźbić przy wymianie silnika jaki by on nie był.
A skoro już swapować no to jakże by inaczej? Jak szaleć to szaleć ;)

Ja mam cały czas zajawkę na 125p z V8 na pokładzie ale to jest projekt na wolne wieczory jak już się ogarnę z robotą i przede wszystkim rozbuduję swoje zaplecze warsztatowe na kilka stanowisk :grinser

Jakbym miał robić swapa z Jeepowym v8 do Warszawki to poszedłbym w zamontowanie całego układu napędowego- silnik-skrzynia-most. Niektóre modele Jeepa mają nawet ten sam rozstaw śrub więc koła byłyby identyczne ;)

Zakup części- kupić angola i masz gotowy zestaw do przekładki- silnik, skrzynia, osprzęt, most, instalacja elektryczna z komputerami itp ;)
suchar77
-#Nowy nabytek forum
-#Nowy nabytek forum
Posty: 33
Rejestracja: 2010-05-25, 17:06
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: suchar77 »

Fajny pomysł z tym jeepem, ja już znalazłem mechanika co wrzuci mi v6. Zależy mi na czasie a to sprawdzona przeróbka
MaSa
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 659
Rejestracja: 2007-05-03, 13:00
Lokalizacja: stargard

Post autor: MaSa »

nie to że naciskam czy cuś, ale ja uważam że w takich sprawach pośpiech nie jest wskazany. Osobiście nie lubię iść oklepaną drogą,tylko zawsze własną i po swojemu. Po co robić kolejną V6, skoro można zrobić lepiej i mieć V8 z przyzwoitymi osiągami :devil3
ODPOWIEDZ