Polski Fiat 126p 1979r Stradale Twin Cam

Informacje techniczne innych pojazdów.
Awatar użytkownika
CZESIO1958
-#Stara Gwardia
-#Stara Gwardia
Posty: 4297
Rejestracja: 2009-06-07, 19:20
Lokalizacja: Mysłowice

Post autor: CZESIO1958 »

A ja trafiłem na foto :devil3
Może coś pomoże.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
motomania na luzie
Awatar użytkownika
PONY007
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 1275
Rejestracja: 2008-04-06, 12:20
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: PONY007 »

Podnoszę! Pojawiło się parę części!
http://www.odrdzewiacz.fora.pl/sport-z- ... 86-30.html
Pozdrawiam!
Robota musi być wykonana dobrze, a nie źle!
http://odrdzewiacz.fora.pl/
Forum ODRDZEWIACZ pojazdy zabytkowe- rzemiosło, fotoporadniki, techniki renowacji,odnawianie krok po kroku, remonty, technologie www.facebook.com/ForumOdrdzewiacz
Awatar użytkownika
necki
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 580
Rejestracja: 2011-05-14, 17:34
Lokalizacja: Chełmno

Post autor: necki »

świetnie to wygląda jestem ciekaw jak to będzie chodziło i jaką moc z tego wykrzesasz :ok3
Awatar użytkownika
Lesiu
-#Weteran
-#Weteran
Posty: 2616
Rejestracja: 2010-01-10, 15:23
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Lesiu »

PONY007, kawał jak zawsze dobrej roboty.
Też jestem ciekaw jak to będzie wyglądało w całości i jak to będzie pracowało.
A jak wygląda sprawa zmieszczenia całego silnika z osprzętem w komorze?
Awatar użytkownika
PONY007
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 1275
Rejestracja: 2008-04-06, 12:20
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: PONY007 »

Robię tak, żeby wszystko było kompaktowe i się mieściło do seryjnej komory silnika. Jednak mimo to, u mnie wycięta została blacha nad silnikiem, a tylna belka będzie robiona od podstaw- zobaczycie dlaczego:).
Robota musi być wykonana dobrze, a nie źle!
http://odrdzewiacz.fora.pl/
Forum ODRDZEWIACZ pojazdy zabytkowe- rzemiosło, fotoporadniki, techniki renowacji,odnawianie krok po kroku, remonty, technologie www.facebook.com/ForumOdrdzewiacz
Awatar użytkownika
Mateusz
-#Weteran
-#Weteran
Posty: 2377
Rejestracja: 2005-11-21, 10:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Mateusz »

PONY007 pisze:Robię tak, żeby wszystko było kompaktowe i się mieściło do seryjnej komory silnika. Jednak mimo to, u mnie wycięta została blacha nad silnikiem, a tylna belka będzie robiona od podstaw- zobaczycie dlaczego:).
Kiedy planujesz odpalić ten silnik? Jakieś przewidywane moce, moment? Fajna robota, również Tobie kibicuję. Z żukiem też :)
Awatar użytkownika
PONY007
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 1275
Rejestracja: 2008-04-06, 12:20
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: PONY007 »

Nie mam żadnego harmonogramu, moc pewnie ze 31koni:).
Robota musi być wykonana dobrze, a nie źle!
http://odrdzewiacz.fora.pl/
Forum ODRDZEWIACZ pojazdy zabytkowe- rzemiosło, fotoporadniki, techniki renowacji,odnawianie krok po kroku, remonty, technologie www.facebook.com/ForumOdrdzewiacz
Awatar użytkownika
Yanosik
-#Weteran
-#Weteran
Posty: 1707
Rejestracja: 2008-07-06, 13:03
Lokalizacja: Piła

Post autor: Yanosik »

A jak myślisz, co najszybciej ulegnie awarii? Czy awaria będzie niegroźna czy od razu zniszczy cały silnik lub całe auto? Ja też kibicuję ;)
I get up at seven, yeah,
and I go to work at nine.
I got no time for livin'.
Yes, I'm workin' all the time.
Awatar użytkownika
PONY007
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 1275
Rejestracja: 2008-04-06, 12:20
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: PONY007 »

Na uszczelkę mam pomysł i jeśli wypali to zostanie (mam taką nadzieję) wał korbowy- a tutaj już kwestia szczęścia.
Robota musi być wykonana dobrze, a nie źle!
http://odrdzewiacz.fora.pl/
Forum ODRDZEWIACZ pojazdy zabytkowe- rzemiosło, fotoporadniki, techniki renowacji,odnawianie krok po kroku, remonty, technologie www.facebook.com/ForumOdrdzewiacz
ODPOWIEDZ