Shimek - Rozpoczęcie Przygody

Relacje z przeprowadzonych remontów.
ODPOWIEDZ
abc

Post autor: abc »

Na 100% nowe bębny (takie jak na zdjęciu) pasują na tył do Syreny, ja tak mam i jest dobrze. Z przodu nie wiem, ale powinny także pasować.
Awatar użytkownika
Marek.K.
-#Stara Gwardia
-#Stara Gwardia
Posty: 3989
Rejestracja: 2010-12-19, 17:41
Lokalizacja: Winda

Post autor: Marek.K. »

Michalex, jak zrobisz u siebie pokaż fotkę tego ;) sam myślę takie wstawić do bosto :)
Gaz gaz gaz , wciskam do dechy gaz ,
Gaz gaz gaz , słychać syreny wrzask .


"Ja jestem chłop z Mazur,
I tak wołajcie na mnie - chłop z Mazur."
http://www.youtube.com/watch?v=OGXvxtiMOew :D
marek02
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 1071
Rejestracja: 2010-01-03, 14:55
Lokalizacja: Sicienko

Post autor: marek02 »

Panowie te części są wymienne między sobą, jeśli ktoś chce dać w syrenie na tył bębny od żuka to będą pasowały pod warunkiem założenia też i szczęk, bębny żukowskie pasują ale one są takie jak syrenowskie przednie, proponuję przerobić tylne tarcze kotwiczne pod cylinderki przednie i wtedy założyć komplet szerszych bębnów z okładzinami
Awatar użytkownika
Lesiu
-#Weteran
-#Weteran
Posty: 2616
Rejestracja: 2010-01-10, 15:23
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Lesiu »

marek02 pisze: ... proponuję przerobić tylne tarcze kotwiczne pod cylinderki przednie i wtedy założyć komplet szerszych bębnów z okładzinami
Nad tego typu przeróbką trzeba się dobrze zastanowić. Był ten temat już poruszany na forum.
marek02
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 1071
Rejestracja: 2010-01-03, 14:55
Lokalizacja: Sicienko

Post autor: marek02 »

pytanie jak to się sprawdzi podczas dłuższej jazdy, ale możliwe do wykonania jest i prostsze też w serwisowaniu bo tylnych cylinderków coraz mniej
Awatar użytkownika
Lesiu
-#Weteran
-#Weteran
Posty: 2616
Rejestracja: 2010-01-10, 15:23
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Lesiu »

Myślę że wykonać to można bez większych problemów ale jak to wszytko będzie hamowało to nie wiem.
Awatar użytkownika
Marek.K.
-#Stara Gwardia
-#Stara Gwardia
Posty: 3989
Rejestracja: 2010-12-19, 17:41
Lokalizacja: Winda

Post autor: Marek.K. »

marek02 pisze:prostsze też w serwisowaniu bo tylnych cylinderków coraz mniej
_________
dobre gumki, podkładeczka koronkowa w srodku i działa świetnie, , pól roku od zrobienia, a hamować lubię mocno, jak na razie jest świetnie, nic nie puszcza, płynu nie ubywa :)
bardziej się martwię o przód niż o tył ;)
Gaz gaz gaz , wciskam do dechy gaz ,
Gaz gaz gaz , słychać syreny wrzask .


"Ja jestem chłop z Mazur,
I tak wołajcie na mnie - chłop z Mazur."
http://www.youtube.com/watch?v=OGXvxtiMOew :D
Awatar użytkownika
michalalex
-#Weteran
-#Weteran
Posty: 1651
Rejestracja: 2012-03-21, 20:43
Lokalizacja: Okolice Krakowa

Post autor: michalalex »

Marek.K. pisze:sam myślę takie wstawić do bosto
Czyli jednak się nie pozbywasz Bosto? Tak trzymać!!!
Jeżeli chodzi o przeróbkę na Lublina to jestem w trakcie i wstawię zdjęcia. Bębny są o wiele solidniejsze i prawie dwa razy cięższe, więc się nie będą owalizować. Mają ściągacz jak w Syrenie 104 i starszych.
Żeby założyć bęben przedni na tył nie trzeba wcale wymieniać szczęk i tarcz kotwicznych, po prostu się zakłada, bo jest szerszy tylko na styku ze szczękami, poza tym identyczny i bez trudu wejdzie i się obraca. Sam sprawdzałem. Co innego tył na przód, wtedy się nie da.
Jeżeli chodzi przeróbkę wszystkich czterech hamulców na Lublina to jest na pewno bezpieczna i na dłuższą metę zdaje egzamin, nic się nie dzieje nie ściąga, można jadąc z góry po krętej drodze 90 km/h wyprzedzać najnowsze Lexusy. Widziałem to na własne oczy i nikt mi kitu nie wciśnie, że to niebezpieczne, albo na dłuższą metę nie zda egzaminu. Nie piszę się na cztery koła wyłącznie ze względu na koszty, bo tarcze kotwiczne kompletne kosztują prawie 200 zł, a bębny prawie 100, co daje razem 600 zł na oś, więc wystarczy przód na razie.
Syrena 104, Syrena Bosto
Awatar użytkownika
Marek.K.
-#Stara Gwardia
-#Stara Gwardia
Posty: 3989
Rejestracja: 2010-12-19, 17:41
Lokalizacja: Winda

Post autor: Marek.K. »

michalalex, ewentualnie ze złomu skitrać ;)
Gaz gaz gaz , wciskam do dechy gaz ,
Gaz gaz gaz , słychać syreny wrzask .


"Ja jestem chłop z Mazur,
I tak wołajcie na mnie - chłop z Mazur."
http://www.youtube.com/watch?v=OGXvxtiMOew :D
jakosek
-#Nowy nabytek forum
-#Nowy nabytek forum
Posty: 81
Rejestracja: 2012-02-28, 21:12
Lokalizacja: Lubartów

Post autor: jakosek »

gdzie masz za 200, u mnie za uzbrojoną tarczę kotwiczną w sklepie 300zł...
Awatar użytkownika
michalalex
-#Weteran
-#Weteran
Posty: 1651
Rejestracja: 2012-03-21, 20:43
Lokalizacja: Okolice Krakowa

Post autor: michalalex »

Niestety na złomie ciężko o te bębny, bo to nie może być z Lublina II, ani III. Ale jak się trafią w przyzwoitej cenie to w pierwszej kolejności jest Bosto, potem dopiero tylna oś 104. Mam na szczęście jeszcze komplet tylnych cylinderków nowych.
Syrena 104, Syrena Bosto
Shimek
-#Junior
-#Junior
Posty: 111
Rejestracja: 2013-03-25, 15:32
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Shimek »

Powiedźcie mi kupić to 4xboll+pistolet czy kupić baranka nakładanego pędzlem ?

Można zostawić pistolet wkręcony w puszkę ? czy zaschnie ?
witek88
-#Nowy nabytek forum
-#Nowy nabytek forum
Posty: 50
Rejestracja: 2013-01-26, 18:06
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: witek88 »

Kupiłem ten sam zestaw, budę miałem do góry nogami żeby wszędzie dokładnie dojść, ale 4 puszki to zdecydowanie za mało, jakieś 6 będzie Ci potrzebne, ja planuję też błotniki od środka tym wypryskać, tył przed malowaniem a przód razem z fartuchami już po lakierowaniu, zawsze to jakaś ochrona przed kamykami z pod kół.

No na 2-3 dni to możesz zostawić, na dłużej raczej nie polecam, bo potrafi przyschnąć.
Tym samym pistoletem możesz nakładać masę do profili zamkniętych.
Shimek
-#Junior
-#Junior
Posty: 111
Rejestracja: 2013-03-25, 15:32
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Shimek »

Witam :) Mam zamiar kupić teraz amortyzatory, i tu mam pytanie jakie firmy polecacie, chcę kupić coś w dobrym stosunku ceny do jakości.

Najlepiej gdyby było to ze sklepu intercars ponieważ mam 20% zniżki.

Problem w tym że do wyboru są 3 generacje polonez i do tego wersje silnikowe i w niektórych pojawiają się różne amortyzatory, ale to wkleję zdjęcia z tymi które się najczęściej pojawiają. I to samo z tylnymi od Nivy :)

Poczytałem trochu czy ma być gazowy czy olejowy i nadal nie wiem :) Doradźcie
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Awatar użytkownika
Kozak90
Moderator
Moderator
Posty: 3229
Rejestracja: 2011-04-25, 12:59
Lokalizacja: Pieńsk

Post autor: Kozak90 »

Bierz najtańsze i sie nie przejmuj.
ODPOWIEDZ