Blaszak vs laminat.
Dziwi mnie trochę podejście konstruktorów kolejnych modeli syreny. Wszystkie polskie samochody były oparte w jak największej części na elementach "wspólnych". Czyli aby jak najwięcej dało się wpasować elementów już produkowanych, np. klamki w starze -fiat 126p, światła tylne w nysce od warszawy, pomijając ważniejsze elementy również identyczne jak zawieszenie,silnik... Do rzeczy: dlaczego elementy poszczególnych modeli syren różnią się od siebie skoro mogłyby być identyczne? Np. właśnie te nieszczęsne błotniki. Dlaczego każdy model miał zupełnie inne skoro możnaby montować takie same albo chociaż zachować zgodność sposobów montażu? To jest całkowicie odejście od schematu kontruowania samochodów w PRL. Może ktoś o tym coś napisać? Oczywiście jesli ktokolwiek zrozumie o co mi chodzi .
lepiej jak samochód brzydko wygląda a sportowo jeździ niż jak sportowo wygląda a jedzi brzydko...
- sereniarz(atom1)
- -#Weteran
- Posty: 2467
- Rejestracja: 2005-07-28, 23:41
- Lokalizacja: z Podlasia
- Kontakt:
polak potrafi
co do Cyklona to blotniki syrena ma takie same ksztaltem a rozne dlugoscia, wydaje mi sie ze modele od 104 w dol maja takie same a 105 i l juz krotsze..to wszystko za sprawa przekonstruowania drzwi
co do Cyklona to blotniki syrena ma takie same ksztaltem a rozne dlugoscia, wydaje mi sie ze modele od 104 w dol maja takie same a 105 i l juz krotsze..to wszystko za sprawa przekonstruowania drzwi
30 VI 1983 po 30 latach produkcji zaprzestano wytwarzania Syreny ;-(
http://img47.imageshack.us/img47/1990/m ... zy1jb5.jpg
http://img47.imageshack.us/img47/1990/m ... zy1jb5.jpg
mam błotniki od 104 które nie mają spodów a preriowy ma błotniki od 105 które mają pocharataną góre tak więc do długich przyspawa się spody od 105 i kawałek odpowiednio zgiętej blachy
cholera miał błotniki od 104 i je popsuł nie musiałbym się gimnastykować
cholera miał błotniki od 104 i je popsuł nie musiałbym się gimnastykować
UWAGA UŻYTKOWNIK MOŻE UŻYWAĆ IRONI BEZ WCZEŚNIEJSZEGO OSTRZEŻENIA
Podstawa dla mnie to to, żeby samochód był w miarę możliwości orygilany - dlatego wolę blachę. Poza tym nie jeżdże swoją Syrenką w zimie i nie narażam ją na wodę i sól więc nie martwię się o korozję.
1975-FSM Syrena 105
1976-Polski Fiat 126p
1979-Polski Fiat 126p
1983-FSO Polonez 1.5 X Coupe
1984-Predom Prespol N-250c
1990-ZSD Nysa M-522
1993-Polski Fiat 126p FL
1997-Fiat 126 elx Maluch
1997-Fiat 126 elx Maluch
1998-Fiat 126 Town
1976-Polski Fiat 126p
1979-Polski Fiat 126p
1983-FSO Polonez 1.5 X Coupe
1984-Predom Prespol N-250c
1990-ZSD Nysa M-522
1993-Polski Fiat 126p FL
1997-Fiat 126 elx Maluch
1997-Fiat 126 elx Maluch
1998-Fiat 126 Town