łożyskowanie zwrotnic?
łożyskowanie zwrotnic?
Witam wszystkich pozytywnie zakręconych syreniarzy mam problem ze zwrotnicami a słyszłem że można na sworzniach założyć łożyska? Czy mógłby mi ktoś podpowiedzieć jak to można zrobić jeśli jest to oczywiście możliwe do zrobienia.
re
z tego co pamietam to musisz wymienić całe sworznie. przemysł krajowy wytwarzał jakiś czas na łożyska a nie gwinty. różnią się jednę od drugich i wątpie żeby udało Ci się je przerobić małym nakładem czasu i kasy. najlepiej dorwać gdzieś gotowe. mi sie udało znaleźć w dawcy i szczerze powiem że jest to o wiele lepsze rozwiązanie.
Re: re
Mam pytanie dot. łożysk. W którym roku, orientacyjnie, montowane były łożska w sworzniachJogurt pisze:z tego co pamietam to musisz wymienić całe sworznie. przemysł krajowy wytwarzał jakiś czas na łożyska a nie gwinty. różnią się jednę od drugich i wątpie żeby udało Ci się je przerobić małym nakładem czasu i kasy. najlepiej dorwać gdzieś gotowe. mi sie udało znaleźć w dawcy i szczerze powiem że jest to o wiele lepsze rozwiązanie.
Pawell
- Kapitan Zbik
- młody syreniarz
- Posty: 248
- Rejestracja: 2005-01-21, 16:17
- Lokalizacja: Głubczyce/Trzebnica
- Kontakt:
Witam!
Ja mam łożyska w zwrotnicach. Kupiłem już takie przerobione zwrotnice po prostu. Wydaje mi się że to dobre rozwiązanie, są to z tego co pamietam (zagladałem do nich rok temu, a pamięć mam bardzo dobra ale krótka niestety) tam 2 łożyska, jedno na górze a drugie od spodu no i można luz regulowac dokręcając albo odręcając nakrętkę zamocowaną na końcu ucha do mocowania resoru. Nie miałem wtedy aparatu żeby porobić zdjęcia, a teraz musiałbym specjalnie to rozkręcać do tego celu. Myślę, że każdy szanujący się tokarz jest w stanie przerobić zwrotnice na łożyska za przysłowiową "flaszkę".
Ja mam łożyska w zwrotnicach. Kupiłem już takie przerobione zwrotnice po prostu. Wydaje mi się że to dobre rozwiązanie, są to z tego co pamietam (zagladałem do nich rok temu, a pamięć mam bardzo dobra ale krótka niestety) tam 2 łożyska, jedno na górze a drugie od spodu no i można luz regulowac dokręcając albo odręcając nakrętkę zamocowaną na końcu ucha do mocowania resoru. Nie miałem wtedy aparatu żeby porobić zdjęcia, a teraz musiałbym specjalnie to rozkręcać do tego celu. Myślę, że każdy szanujący się tokarz jest w stanie przerobić zwrotnice na łożyska za przysłowiową "flaszkę".
FSM Syrena 105L, 1976r.
PZL Świdnik, M21W2 Kobuz 1983r.
Romet Ogar 200, Romet Pony 50M-2
Jawa 350TS (638-0) 1988r. (sprzedana)
Aprilia Pegaso 650, 1993r.
FSO Truck DC 1.9D 1997r.
PZL Świdnik, M21W2 Kobuz 1983r.
Romet Ogar 200, Romet Pony 50M-2
Jawa 350TS (638-0) 1988r. (sprzedana)
Aprilia Pegaso 650, 1993r.
FSO Truck DC 1.9D 1997r.
Poszukaj gdzies na tym forum- wydaje mi sie, ze juz byl poruszany ten temat...
Pozdro
Pozdro
::::Poradnik kompleksowej wiedzy syrenkowej ==UZUPEŁNIENIE GLINKI::::
===> http://chomikuj.pl/mariuszw2145/SYRENA <===
::::Najljepsze jest nalanie do pełna w progi łoju baraniego na gorąco::::
===> http://chomikuj.pl/mariuszw2145/SYRENA <===
::::Najljepsze jest nalanie do pełna w progi łoju baraniego na gorąco::::
- Kapitan Zbik
- młody syreniarz
- Posty: 248
- Rejestracja: 2005-01-21, 16:17
- Lokalizacja: Głubczyce/Trzebnica
- Kontakt: