Witam
Gnom jest dosc krnabrnym i upierdliwym uzadzeniem sam spedziłem kilka wieczorów przy jego uruchomieniu,ale do rzeczy.Co do dyszy to faktycznie jest to srubka z dziurka.Nakretka na kolumience aluminiowa ma bodajze jakies wyciecie ale nie jestem pewien jutro wszystko po sprawdzam i dam odpowiedz.Pamietam ze przy uruchamianiu swojego Gnoma ustawiłem wszystko według instrukciji jednak nie odpalał dopiero metoda prób i błedów doszedłem do ustawienia które mu pod pasowało i zagadał swoja moca pełnych 0,4km:)
Gnom
nakrętka tej kopułki filtra powietrza ma nacięcia i musi być to drożne u mnie dysza była wkręcona głęboko nie pamiętam czy do końca a co do odpalania to pomogła mi wiertarka z nasadką bodajże 13stka i jedziesz aż złapie ale ogólnie na mnie szału ten silnik nie zrobił i cały kpl. sprzedałem
PRLu wróć
junak M10
kopruszyna
MB W202
wołga M21
motorynka M2
dniepr MT16
junak M10
kopruszyna
MB W202
wołga M21
motorynka M2
dniepr MT16
Dzięki za odpowiedz niestety moja nakretka nie ma zadnych naciec - nawet nie wiem jak one powinny wygladac. Ciekawi mnie jak duzo powietrza powinny dopuscic. Jakbyscie mieli odrobinę czasu i checi zeby wstawic zdjęcie lub schemat nacięć nakrętki to bede bardzo wdzieczny:)- dokumentacja techniczna nie jest az tak dokładna:(
Patent z wiertarką jest dobry:) tylko martwi mnie ze gdybym chcial ustawic zgodnie z instrukcją - znak na magnecie i na obudowie - to przerwa na stykach bedzie tak duza ze iskry nawet nie bedzie. Musze sprawdzic czy czasem otwarcie stykow nie wypada na ruch powrotny tłoka. Dzięki za odpowiedz. POzdrawiam
Jak beda jakies sukcesy to sie pochwale:D
[ Dodano: 2012-03-07, 15:30 ]
Nie wiem jak to mozliwe ale zapłon wypada u mnie na moment, w którym tłok zaczyna już opadać. Jedyna szansa to ze zamach trzymający tłok przesunął się na wale. Nie widze szansy zeby w ten sposób slnik zapalił. Może uda sie jakims cudem cały aparat zapłonowy cofnąć. Jesli błądze i jest inny sposób prosze o sprostowanie
Patent z wiertarką jest dobry:) tylko martwi mnie ze gdybym chcial ustawic zgodnie z instrukcją - znak na magnecie i na obudowie - to przerwa na stykach bedzie tak duza ze iskry nawet nie bedzie. Musze sprawdzic czy czasem otwarcie stykow nie wypada na ruch powrotny tłoka. Dzięki za odpowiedz. POzdrawiam
Jak beda jakies sukcesy to sie pochwale:D
[ Dodano: 2012-03-07, 15:30 ]
Nie wiem jak to mozliwe ale zapłon wypada u mnie na moment, w którym tłok zaczyna już opadać. Jedyna szansa to ze zamach trzymający tłok przesunął się na wale. Nie widze szansy zeby w ten sposób slnik zapalił. Może uda sie jakims cudem cały aparat zapłonowy cofnąć. Jesli błądze i jest inny sposób prosze o sprostowanie
-
- -#Junior
- Posty: 177
- Rejestracja: 2008-12-10, 21:00
- Lokalizacja: podkarpacie
- Wartburg353
- -#Junior
- Posty: 155
- Rejestracja: 2008-03-24, 00:55
- Lokalizacja: warszawa
- Wartburg353
- -#Junior
- Posty: 155
- Rejestracja: 2008-03-24, 00:55
- Lokalizacja: warszawa
jakies paragrafa odesłąnie do rozpozadzenia wykonawczego czy urwał cokolwiek masz na poparcie tej tezy?
bo PoRDki stanowią jasno ze motorowerem jest wszystko z silnikiem do 50 cm...
ustwa o ubezpieczenaich wskazuje jasno ze motorower ma mieć OC....
/wiadoma uwaga o pojazdach historycznych/ z zastzrezeneim co jest datą produkcjimotoroweru data praodukcji silnika czy data zalozenia go do roweru....
bo PoRDki stanowią jasno ze motorowerem jest wszystko z silnikiem do 50 cm...
ustwa o ubezpieczenaich wskazuje jasno ze motorower ma mieć OC....
/wiadoma uwaga o pojazdach historycznych/ z zastzrezeneim co jest datą produkcjimotoroweru data praodukcji silnika czy data zalozenia go do roweru....