moja warszawa za 1tys/zł
moja warszawa za 1tys/zł
zdązyłem zrobić 1 fote i baterie mi padły. Dostałem jeszcze zderzaki, szyby lampy , 2 rodz kolpaków, klamki zarej bez opłat
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Tak się zwykle zapowiada, a jak zaczniesz czyścić to okazuje się, że ruda działała podstępnie, po cichu i znacznie skuteczniej niż to wyglądało z początku.
Ale życzę ci, aby w twoim przypadku było inaczej.
Ale życzę ci, aby w twoim przypadku było inaczej.
Ostatnio zmieniony 2005-12-01, 09:55 przez Wojt, łącznie zmieniany 2 razy.
...no i poszedł biedaczysko, po szerokim szukać świecie czegoś, co jest bardzo blisko.
Tylko jak będziesz ją remontował to nie zapomnij o wyjęciu szybmegon pisze:fotka jest kiepskiej jakosci ale jedyne dziury jakie ma to na nadkolach welkosci 2-3 mm podłoga idealna narazie zapowiada sie tylko mała blacharka +malowanie pozniej pomysli sie o chromach
Powiem tak, że może przez te zaprawki wydaje mi się że z nią nie jest za dobrze, ale jeżeli to tylko zaprawki to jest fajnie GRATULUJĘ zakupu
No moje gratulacje !!!
A tak z życia, to jak kupiłem swoją to też się tylko wydawało, że wystarczy tu łatkę wstawić tu podmalować i autko będzie cacy. Po rozebraniu samochodu zastanawiałem się, czy warto go remontować
Przede wszystkim zwróć uwagę na stan półramki, profile zamknięte (te do których przyspawane są progi), stan słupków drzwiowych (szczególnie przednich i środkowych) oraz wogóle, czy nadwozie nie jest przypadkiem załamane. I jeszcze co mógłbym poradzić, to staraj się regenerować wszystkie elementy blacharskie, które są w tym samochodzie. Nie sugeruj się tym, że jeżeli masz nowe blachy, to bedą pasować. Sam osobiście mało kiedy zakładam nowe blachy (no chyba że danego elementu nie posiadam lub jest w stanie takim, że ciężko byłoby go odtworzyć), a staram się odtwarzać stare. Po prostu stare są już w pewnym stopniu dopasowane, a nad nowymi posiedzisz parę dni, zanim je dopasujesz. I to jest normalne w Warszawach.
W razie jakichkolwiek pytań odnośnie renowacji Warszawy, chętnie udzielę jakichkolwiek porad.
A tak z życia, to jak kupiłem swoją to też się tylko wydawało, że wystarczy tu łatkę wstawić tu podmalować i autko będzie cacy. Po rozebraniu samochodu zastanawiałem się, czy warto go remontować
Przede wszystkim zwróć uwagę na stan półramki, profile zamknięte (te do których przyspawane są progi), stan słupków drzwiowych (szczególnie przednich i środkowych) oraz wogóle, czy nadwozie nie jest przypadkiem załamane. I jeszcze co mógłbym poradzić, to staraj się regenerować wszystkie elementy blacharskie, które są w tym samochodzie. Nie sugeruj się tym, że jeżeli masz nowe blachy, to bedą pasować. Sam osobiście mało kiedy zakładam nowe blachy (no chyba że danego elementu nie posiadam lub jest w stanie takim, że ciężko byłoby go odtworzyć), a staram się odtwarzać stare. Po prostu stare są już w pewnym stopniu dopasowane, a nad nowymi posiedzisz parę dni, zanim je dopasujesz. I to jest normalne w Warszawach.
W razie jakichkolwiek pytań odnośnie renowacji Warszawy, chętnie udzielę jakichkolwiek porad.
Warszawa nie chce palić,
Warszawa nie chce ruszyć,
Przy niej nerwy można stracić,
I pieniądze łatwo zgubić.
Warszawa nie chce ruszyć,
Przy niej nerwy można stracić,
I pieniądze łatwo zgubić.