Junak M10

Informacje techniczne innych pojazdów.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
anabol
-#Administrator
-#Administrator
Posty: 3145
Rejestracja: 2008-11-17, 12:10
Lokalizacja: Białobrzegi n Pilicą
Kontakt:

Post autor: anabol »

chłopoki mógł by mi ktoś zapodać foty podłaczenia stacyjki i kontrolek ? bo chciałbym sobie porównać w motonitą....




[ Dodano: 2010-06-27, 12:22 ]
z tym zdjęciem lampy to szczególnie do Ciebie prośba jawos ewentualnie suchy :helm

[ Dodano: 2010-06-27, 12:46 ]
ps. jawos od czego masz regiel? zapodaj jakies fotki poglądowe bo teraz jestem na etapie instalacji :helm
O czystość forumowych szeregów dbają specjalnie przeszkoleni funkcjonariusze spraw wewnętrznych - moderatorzy.

>wujek Sławek<
Awatar użytkownika
jawos
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 546
Rejestracja: 2008-12-29, 16:01
Lokalizacja: OBERSCHLESIEN

Post autor: jawos »

cześć ja używam takiego elektronika kupujesz zestaw z instrukcją śrubkami i montujesz do puszki po starym regulatorze tylko jak już kupuj od gościa z Łazisk górnych bo robią podróby w warszawie ale one się sypią a o co chodzi z tą lampą jak o foto stacyjki to nie będzie nic widać ja robiłem instale z księgi junaka jak chcesz mogę skana zrobić i wkleić ? jest fajna przejrzysta
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
PRLu wróć
junak M10
kopruszyna
MB W202
wołga M21
motorynka M2
dniepr MT16
Awatar użytkownika
CZESIO1958
-#Stara Gwardia
-#Stara Gwardia
Posty: 4286
Rejestracja: 2009-06-07, 19:20
Lokalizacja: Mysłowice

Post autor: CZESIO1958 »

:helm Na początku tego tematu jest wklejony schemat :ok3
Poczytaj :piwo
motomania na luzie
Awatar użytkownika
suchy
-#Weteran
-#Weteran
Posty: 1583
Rejestracja: 2009-01-06, 15:29
Lokalizacja: Kielce

Post autor: suchy »

Ja używałem taki regel i odradzam niestety. Przepalało zarówki na nim. Nie zawsze kontrolka gasła i nie zawsze się zapalała kiedy trzeba. Wolę mechanika.
Ale może Ty trafiłeś na lepszy egzemlparz.
Syrena 105L 1980
1938 NSU 251 OSL
1956 Iż 49
1962 Junak M10
1979 2x Jawa Mustang
197... Komar
Awatar użytkownika
anabol
-#Administrator
-#Administrator
Posty: 3145
Rejestracja: 2008-11-17, 12:10
Lokalizacja: Białobrzegi n Pilicą
Kontakt:

Post autor: anabol »

no ja chyba tez zapodam mechaniczny przynajmniej narazie. tylko musze skądś go wykombinować... nie dziala mi kontrolka luzu pewnie to wina czujnika a jak u was to wygląda?
O czystość forumowych szeregów dbają specjalnie przeszkoleni funkcjonariusze spraw wewnętrznych - moderatorzy.

>wujek Sławek<
Awatar użytkownika
jawos
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 546
Rejestracja: 2008-12-29, 16:01
Lokalizacja: OBERSCHLESIEN

Post autor: jawos »

ja go używam i jest ok nic nie pali ale nie ukrywam że na bazarze mam zamiar kupić mechanika nawet 2 może jak będą w sensownym stanie a co do kontroli to raczej to będzie tak jak piszesz czujnik bo raczej co innego chyba że kabel maż gdzieś przepalony
PRLu wróć
junak M10
kopruszyna
MB W202
wołga M21
motorynka M2
dniepr MT16
Awatar użytkownika
anabol
-#Administrator
-#Administrator
Posty: 3145
Rejestracja: 2008-11-17, 12:10
Lokalizacja: Białobrzegi n Pilicą
Kontakt:

Post autor: anabol »

noto raczej będzie ten czujnik bo instalacje właśnie założyłem nówkę sztukę :grinser. Kurde mam zamiar wybrać sie na moto bajzel do Łodzi jednak nie weim czy ostatecznie dam rade ach. zawsze tak jest.... obecnie poluję namiętnie na regiel i prądnice
O czystość forumowych szeregów dbają specjalnie przeszkoleni funkcjonariusze spraw wewnętrznych - moderatorzy.

>wujek Sławek<
Awatar użytkownika
CZESIO1958
-#Stara Gwardia
-#Stara Gwardia
Posty: 4286
Rejestracja: 2009-06-07, 19:20
Lokalizacja: Mysłowice

Post autor: CZESIO1958 »

Ja poluję na tylny blotnik :helm
motomania na luzie
Awatar użytkownika
anabol
-#Administrator
-#Administrator
Posty: 3145
Rejestracja: 2008-11-17, 12:10
Lokalizacja: Białobrzegi n Pilicą
Kontakt:

Post autor: anabol »

ach szkoda że nie wiedziałem.. bo miałem błotnik i poszedł na alledrogo. gdybym wiedział ze potrzebujesz napewno byśmy się dogadali coś na wymianke :helm jednocześnie chciałbym podziękowac koledze jawos za wajche biegów Dzięki wielkie bardzo mi pomogłeś bo jestem coraz bliżej ukończenia jana :piwo:
O czystość forumowych szeregów dbają specjalnie przeszkoleni funkcjonariusze spraw wewnętrznych - moderatorzy.

>wujek Sławek<
Awatar użytkownika
jawos
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 546
Rejestracja: 2008-12-29, 16:01
Lokalizacja: OBERSCHLESIEN

Post autor: jawos »

nie ma za co trzeba sobie jakoś pomagać w miarę możliwości chopy jak by kto potrzebował bak do janka to mam uratowałem ze złomu bardzo dobry stan bez wgniecień środek elegancki dałem za niego 20zł i za tyle mogę odstąpić komuś w potrzebie
PRLu wróć
junak M10
kopruszyna
MB W202
wołga M21
motorynka M2
dniepr MT16
Awatar użytkownika
anabol
-#Administrator
-#Administrator
Posty: 3145
Rejestracja: 2008-11-17, 12:10
Lokalizacja: Białobrzegi n Pilicą
Kontakt:

Post autor: anabol »

ja jak się wybiorę na Łódź to dokupię niezbędne mi graty ( regiel i prądnice) a w dalszych planach musze dokupić wydech bo mam tymczasowy no i licznik, najgorsze jest to że częsci do jana są ch..... drogie ale za to radośc z jazdy - bezcenna ( przynajmniej mam taka nadzieję :helm )

[ Dodano: 2010-06-28, 22:20 ]
chłopaki podpowiedzcie mi który z tych zegarów to orginalny junakowy czy wszystkie to orginały???

http://allegro.pl/listing.php/search?sg ... ak+licznik
O czystość forumowych szeregów dbają specjalnie przeszkoleni funkcjonariusze spraw wewnętrznych - moderatorzy.

>wujek Sławek<
Awatar użytkownika
jawos
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 546
Rejestracja: 2008-12-29, 16:01
Lokalizacja: OBERSCHLESIEN

Post autor: jawos »

http://allegro.pl/item1100166146_junak_ ... cznik.html orginał te na innych aukcjach takie jak ten też junak M07 miał inny licznik a co do jeżdżenia to ani nie mów mnie szlak trafia pogoda jest a ja prądnicy nie mam :klnie

[ Dodano: 2010-06-28, 22:37 ]
CZESIO a jak silnik ????? po remoncie
PRLu wróć
junak M10
kopruszyna
MB W202
wołga M21
motorynka M2
dniepr MT16
Awatar użytkownika
anabol
-#Administrator
-#Administrator
Posty: 3145
Rejestracja: 2008-11-17, 12:10
Lokalizacja: Białobrzegi n Pilicą
Kontakt:

Post autor: anabol »

ja tam się zadowalam narazie moim komarem :helm ewentualnie wsk 175 którą niedawno udało mi się nabyć, a co do prądnicy to ja właśnie poluję na jakąś sprawną chociaż 6V. A powiec jak masz podłączony zapłon akumulatorowy? bo ja też chce zastosować cewkę pod akumulator tylko nie wiem jak to podpiąc pod instalacje...
O czystość forumowych szeregów dbają specjalnie przeszkoleni funkcjonariusze spraw wewnętrznych - moderatorzy.

>wujek Sławek<
kombi
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 1239
Rejestracja: 2005-01-28, 23:24
Lokalizacja: Szczecin Dabie :]

Post autor: kombi »

anabol normalnie
lecimy po kolei
przewód od akumulatora podpinasz pod cewke [ozn chyba nr 1
z cewki [ozn. chyba 16 lecisz bezpośrednio do przerywacza i juz masz zapłon bateryjny
[ale pamiętaj ze na tej bateryjnej instalacji musisz dać jakiś wyłącznik prądu przy aku. aby nie było 2 żródeł zasilania jednoeśnie ,
jeśli jedziesz na orginalnej inst to wyłącznikiem wyłączasz tą ala prowizorke
jeśli jedziesz lub chcesz włączyć prowizorke to również wyłącznikiem na org. wyłączaz dojście prądu

w swoim junaku b-20 mam tylko bateryjny ,ale zato akumulator mam od TIR-A
I JAKOŚ TO IDIE I NAWET NIE MAM PROBLEMU Z ZAPALANIEM PALI ZA 2-3 KOPNIĘCIEM
kombi
Awatar użytkownika
anabol
-#Administrator
-#Administrator
Posty: 3145
Rejestracja: 2008-11-17, 12:10
Lokalizacja: Białobrzegi n Pilicą
Kontakt:

Post autor: anabol »

no tak to wim :helm tylko chodzi mi o to jak podłączyć to pod orginalną instalacje którą właśnie podłączyłem :faja
O czystość forumowych szeregów dbają specjalnie przeszkoleni funkcjonariusze spraw wewnętrznych - moderatorzy.

>wujek Sławek<
ODPOWIEDZ