To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
FORUM SYRENIARZY
Forum miłośników pozytywnie zakręconych

Mechanika - Skrzypiace koło

SUPER.DAWID - 2020-02-15, 07:19

Teoretycznie gwint na czopie i nakrętce koronowej jest na tyle mocny, że powinien wytrzymać duże obciążenie. Moim zdaniem spokojnie wytrzyma nasi jak będziesz miał ramię podwójnej grzechotki. Dla pewności, zawsze możesz odkręcić tą nakrętkę i wyczyścić gwint szczotą drucianą.Z kolei jak będziesz miał ją odkręconą to chwyć za piastę i spróbuj ją ściągnąć. Jeśli pójdzie (w co wątpię) w rękach to będziesz miał bezproblemowy dostęp do wyczyszczenia i nasmarowania zimeringu.
RADEK1985 - 2020-02-15, 08:50

Ok tak zrobie a czym ten zimering nasmarowac i jak?;)

[ Dodano: 2020-02-15, 12:32 ]
Ok udalo sie piaste wyjac bez sciagacz zlaZla sama przeczysilem ja papierem tam gdzie wchodzi piasta w zimerning i dalem trioche smaru nakretka od czopu miala zrypany gwint poprzedni mechanik ;) dzieki Bogu mam belke cala od syreny a wiec nakretke wziolem dokrecilem nie na wydre i zobaczymy czy skrzypi

[ Dodano: 2020-02-15, 17:02 ]
No i po jezdzie probnej cisza jak makiem zasial mieliscie racje winny zimering byl teraz jest lala jak zawsze mozna na was liczyc dzieki chlopaki :piwo:

SUPER.DAWID - 2020-02-15, 17:20

Nie ma za co.
Nie ma jakiejś złotej zasady czym smarować zimering. Ja najczęściej do smarowania zimeringu stosuje to z czym dany podzespół pracuje. Czyli w tym wypadku smar ŁT4. Ale olej silnikowy czy do skrzyni też byłby dobry. No może złym pomysłem było by posmarowania starym przechodzonym olejem silnikowym. Choć pewnie w przypadku starego uszczelnienia które dobre czasy raczej ma już za sobą było by też rozwiązaniem.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group